Rijbewijs in the pocket!!

Hoi lieve allemaal! Even een kort berichtje. Ik wilde even laten weten dat ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs!! Ik ben ontzettend blij, had nooit gedacht dat ik het in één keer zou halen!
Volgende week mag ik mijn rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis, hoe gaaf is dat! Eindelijk dat roze pasje! =)
Liefs van Tedje

19 responses to “Rijbewijs in the pocket!!”

  1. MooiBlog says :

    Gefeliciteerd! Super goed dat je het in 1x gehaald hebt.

  2. Kaylani says :

    Gefeliciteerd, en wat onwijs goed dat je hem in 1 keertje gehaald heb! Geniet ervan :D

  3. Esmay says :

    Gefeliciteeeeeerd :D!

  4. Marijke says :

    Nogmaals gefeliciteerd haha! Kei goed!

  5. Liliane says :

    Gefeliciteerd en scheuren maar over de weg ;)

  6. Sheela says :

    Gefeliciteerd ;) Ik ben nog maar 15 :(

  7. lagrenouillejess says :

    Gefeliciteerd!

  8. Charile says :

    Wauw, wat goed! Gefeliciteerd!!

  9. Louna Beauty says :

    GAAF! Gefeliciteerd! Veilig rijden he!! ;-)

  10. Nicole says :

    gefeliciteerd!

  11. Maaike says :

    Yeaaah, gefeliciteeeeerd!
    Had je al gefeliciteerd op twitter, maar volgens mij kon je dat nieteens zien ^^
    Maar gaaf, ga je ook al een autootje kopen of zo? :)

  12. Estrella says :

    Gefeliciteerd joh, super! En is/wordt dat je nieuwe auto op de foto?

  13. beautyforgirls says :

    Wat gaaf.
    Gefeliciteerd.
    Liefs, xxx

  14. LindaB says :

    Gefeliciteerd met je rijbewijs, op naar de vrijheid :)

Geef een reactie

