Outfit of the day

Vandaag is de allereerste Outfit of the day online op Teddlicious! Ik droeg deze outfit woensdag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, kijken jullie mee? 




Ik kon het, as usual, niet laten om gek te doen

Beetje rondjes draaien..
Blouse – Primark
Jeans – G-Star
Laarsjes – O’moda 
Top – H&M
Ketting – Mi Moneda
Armbanden – Pandora en Josh 
Zonnebril – van mijn zusje, heeft ze gekocht in Istanbul. Een nepperd dus! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, is dit voor herhaling vatbaar?
xoxo Tedje

Tags: ,

19 responses to “Outfit of the day”

  1. Yara says :

    Ja leuk zeg! Moet je vaker doen :) Erg leuke outfit ook!

  2. Esmay says :

    Leuke outfit! Zeker vaker doen!
    Dat bloesje is leuk :D

  3. MissEvie.nl says :

    Leuk, vooral je blouse!! Wat een leuke foto’s ook :-)

  4. iwishthaticouldstopthiswishing says :

    Gekke foto’s zijn de leukste foto’s. Zeker voor herhaling vatbaar!

  5. Leonella says :

    Leuke foto’s! En die gekke zijn juist het leukste, haha.

  6. Maaike says :

    Leuke outfit, lekker zomers! Dus zeker voor herhaling vatbaar :)
    Leuke foto’s ook; gewoon lachen en gek doen! :)

  7. Valeria says :

    Super leuke outfit! Ik vind je schoenen echt geweldig :)

  8. Marijke says :

    Ik vind je schoenen heel erg tof! Oh en de kleur van het blousje ook!
    Dit mag je zeker vaker doen ;)

  9. trashfashionistasabine says :

    Heel leuk! Ik vind het altijd leuk om naar de outfits van andere mensen te kijken, dus van mij mag je dit zeker vaker doen! :D

  10. Josephine says :

    De kleur van de blouse is heel mooi, mooie laatste foto ook!

Geef een reactie

