Genieten: Leighton Meester


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Vandaag inspirerende foto’s van Leighton Meester (Blair uit Gossip Girl!). Kijk mee naar mooie outfits, prachtige make-up en jaloersmakende plaatjes! Leighton Meester, de meesten van jullie kennen haar waarschijnlijk van haar rol als Blair uit Gossip Girl, een van mijn favoriete series. Ook speelt ze in films zoals Monte Carlo en The Roommate. Leighton kan niet alleen acteren, ze zingt ook. Ze heeft al een aantal singles uitgebracht waaronder ‘Somebody to Love’ en ‘Your Love’s A Drug’.

Zo kennen we Blair: haren netjes opgestoken, tuttig en parels. 
In de reclame van het parfum Lovestruck van Vera Wang

Haar liefde voor Parijs in Gossip Girl

Haar twee liefdes: Chuck en shoppen



Wauw!

Te cute samen!




Typisch Blair: haarbandjes, mooie oogmake-up, prachtige kapsels.

Faire du shopping!

Macarons eten in Parijs



Haar liefde voor Audrey Hepburn

Wat vinden jullie van Leighton Meester? Ik vind haar te gek!
Liefs van Tedje

bron foto’s

Tags: , , ,

9 responses to “Genieten: Leighton Meester”

  1. MooiBlog says :

    Ik ben niet echt een Gossip Girl fan, maar ze is wel heel erg knap. Mooie huid ook – of zou die gephotoshopt zijn?

  2. MooiBlog says :

    Ik ben niet echt een Gossip Girl fan, maar ze is wel erg knap. Mooie huid heeft ze ook – of zou die gephotoshopt worden?

  3. EmmaWessels says :

    Leuk altijd zulke inspiratiefoto`s!

  4. Esmay says :

    Wat is zij toch prachtig!

  5. MissEvie.nl says :

    Wauw, prachtige vrouw, mooie foto’s en geweldige outfits :-)

  6. beautyforgirls says :

    Het is een mooie vrouw.
    Liefs, xxx

  7. Marijke says :

    Vind haar echt heel erg mooi! Een natural beauty!

  8. Jiildou says :

    Ik vind haar echt een hele mooie vrouw.
    Die scene met Chuck en Blair dat hij zegt dat hij van haar houd vind ik echt de leukste vijf minuten van heel Gossip Girl :)

  9. Josephine says :

    Dat zijn inderdaad mooie foto’s!

Geef een reactie

