Genieten: Beauty


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Vandaag heerlijke foto’s van beautyproducten. Kwijl kwijl kwijl!

MAC


Prachtig palette van MAC


MAC again

Mooie kleurtjes van OPI

Daisy by Marc Jacobs


 MAC producten

Guerlain

MAC Dazzleglass





Het Naked en het Naked2 palette…

Smashbox lipgloss





bron foto’s

Zo, dat was hem weer! Ik hoop dat jullie lekker hebben genoten van deze prachtige plaatjes, net als ik!
Enjoy your sunday! Liefs van Tedje  

Tags: ,

10 responses to “Genieten: Beauty”

  1. EmmaWessels says :

    Haha, met al die make-up producten krijg ik spontaan zin om me op te maken. Zo`n knal kleur lippenstift…geweldig.

  2. Esmay says :

    Jup! Ik hou van zulke mooie inspi foto’s!

  3. Yael says :

    Hele leuke blog! Ik hou ervan om mooie plaatjes te kijken!

  4. Lisa says :

    die 3e foto van chanel is heel erg mooi!

  5. Lekker en Simpel says :

    Je blog ziet er mooi en verzorgd uit! Blij dat ik deze ben tegengekomen. <3 Twitter

  6. amyandnickyblog says :

    Wauw, wat een geweldige foto’s <3

  7. beautyforgirls says :

    I love them <3
    Liefs, xxx

  8. Beauty Koning says :

    Ah.. genieten it is! Ik wil zo graag een lipgloss van Smashbox, kijk hoe ze eruit zien.. ze hebben mij hart veroverd. xD

Geef een reactie

