TAG: Als ik … zeg, zeg jij …

Het is weer tijd voor een tag! Misschien hebben jullie deze al voorbij zien komen op een andere blog, vandaag ga ik hem doen! Kijken jullie mee? 

Als ik warm zeg, zeg jij

Zon, zee en strand…. *zucht*
Als ik lekker zeg, zeg jij

Stiekem met een lepel in de pot Nutella
Als ik knap zeg, zeg jij

Chase Crawford (Nate uit Gossip Girl)
Als ik schattig zeg, zeg jij

Lief poesje
Als ik leuk zeg, zeg jij

Favoriete serie Gossip Girl kijken
Als ik jurk zeg, zeg jij

Mijn paillettenjurk van Modemusthaves
Als ik rood zeg, zeg jij

De bekende rode zool van Christian Louboutin 
Als ik mobiel zeg, zeg jij

Een iPhone die ik heel graag zou willen! Helaas zit ik nog aan het abonnement van mijn Blackberry vast :( 
Als ik honger zeg, zeg jij

Voedsel
Als ik saai zeg, zeg jij

Wiskunde…
Als ik schitterend zeg, zeg jij

De zee
Als ik bloggen zeg, zeg jij

Nagels lakken, foto’s maken, swatchen. 

Dat was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Neem hem gerust over als je wil!
Liefs van Tedje

Tags: , , ,

10 responses to “TAG: Als ik … zeg, zeg jij …”

  1. glasmetwater says :

    Heel leuke tag. De antwoorden zijn heel leuk, en lijken een beetje op wat ik zou zeggen haha :)

  2. jessy says :

    erg leuk om te lezen! en die jurk is echt prachtig <3

  3. beautyforgirls says :

    Echt een leuke tag om te lezen.
    Liefs, xxx

  4. Caithlin says :

    Die jurk is echt de perfecte party dress! En ik ben ook dol op Gossip Girl en Chace Crawford, haha :)

  5. AnnaSophia says :

    Wooooow, die jurk is prachtig!

  6. Maaike says :

    hele leuke tag! :D

Geef een reactie

