Genieten: Blake Lively


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Ik heb al wel eens een ‘Genieten’ post gemaakt over Gossip Girl, maar vandaag wil ik het specifiek over één personage hebben uit Gossip Girl, namelijk Blake Lively. Blake ziet er altijd piekfijn uit: haar make-up is altijd perfect, ze draagt de mooiste kleren en schoenen en heb ik het nog niet over haar prachtige lokken. Misschien ben ik stiekem wel een beetje verliefd op Blake… ;) 

Blake Lively is bekend geworden door haar rol als de knappe Bridget in the Sisterhood of the Traveling Pants (2005). In 2007 kreeg ze de rol van Serena van der Woodsen in de populaire serie Gossip Girl.

Blake als Bridget in The Sisterhood of the Traveling Pants 


Prachtige foto!



Hoeden staan Blake goed!

Blake als Serena in de beginperiode van Gossip Girl: schooluniform met sexy hoge laarzen

Blake is ook het gezicht geweest van een prachtige tassencollectie van Chanel, ze is tevens oogappeltje van Karl Lagerfeld: 

In Gossip Girl, altijd stylish



Haar colbertje is echt prachtig!



Blake is niet vies van korte rokjes, hoge hakken en lange benen ;)


Met rood haar!

In Gossip Girl


Prachtig haar!


En ze heeft het liefste hondje!!

Wat vinden jullie van Blake Lively? 
xoxo You know you love me ;-)

Tags: ,

13 responses to “Genieten: Blake Lively”

  1. Yara says :

    Ik vind dat nou echt zo’n mooie meid! :) Leuk artikeltje!

  2. charile says :

    Super leuk artikel!

  3. carolineboeren says :

    Mooi mens! Leuk artikel :)

  4. AnnaSophia says :

    Ze is idd mooi! Ik ken haar niet; mss toch even GG gaan bekijken :-)

  5. MissEvie.nl says :

    Prachtige vrouw :) fantastische inspriratiebron!

  6. WatzeDraagt says :

    Klopt! Ze is een prachtige dame. Ik ga je blog volgen. Jij mij ook? http://watzedraagt.blogspot.com/

  7. Evelyne Fierens (@colourblogs) says :

    Ik vind Blake een prachtige vrouw, als ik een foto van haar zie ergens word ik altijd zelf al blijer door die lach die ze altijd op haar gezicht heeft.
    Ze komt ook heel sympathiek over, i like!
    Ik snap heel goed dat het de oogappel van Lagerfeld is.

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

  8. beautyforgirls says :

    Ik vind haar een leuke meid.
    Liefs, xxx

  9. Ariane says :

    Het is echt zo’n mooie vrouw! Echt een voorbeeld op kleding gebied ook :)

  10. projectbeautyfashion says :

    Het is echt een mooie vrouw, ze kan me soms echt inspiratie geven :)

  11. Jolien says :

    She’s so gorgeous!

Geef een reactie

