Tag: Eleven Things, het vervolg

Een paar weken terug deed ik de Eleven Things Tag, een hele leuke, persoonlijke tag om te doen. Nu heeft beautytipscelebs mij getagd, maar ik had de tag al gedaan. Nu heb ik besloten om alleen haar 11 vragen te beantwoorden. Dit is dus eigenlijk een vervolg op de Eleven Things Tag! Veel plezier!


1. Als je een tweede blog zou starten , over wat zou die dan gaan en hoe zou hij heten?

Over eten. Ik zou er recepten opzetten en ik zou heerlijke foodfoto’s plaatsen. Pfoe, een naam vind ik moeilijk, dat weet ik even niet zo gauw.
2.Wat is jouw favoriete snack?
Bij de friet: een frikadel speciaal (yummie). Verder hou ik ongeveer van alle tussendoortjes :)
3.Hoe zien jouw lievelings paar schoenen eruit?
Plat, want ik ben al bijna 1,80. Verder kunnen ze er stoer uitzien, of juist heel schattig (lees: sandaaltjes).

4.Welke gsm heb je? (mobieltje)
Ik heb momenteel een witte Blackberry. Ik heb hem nog geen jaar, maar ik ben hem nu al beu. Vorig jaar móest en zou ik een Blackberry hebben, maar nu wil ik een iPhone. Op de Blackberry kun je gewoon niet zoveel apps downloaden en dat vind ik erg jammer.
5.Wat was jouw laatste aankoop?
Een neppe bontjas voor carnaval! Ik word een soort van Russische vrouw met een grote bontjas en een bontmuts, een grote zwarte zonnebril en rood gestifte lippen. Is dat niet leuk? Verder heb ik vorige week ook nog veel geshopt (klik, klik)
6.Wat is jouw favoriete geur? (Geen parfum)
De geur van pas gebakken appeltaart of iets dergelijks :) Of als stokbrood net is afgebakken.
7.Noem het eerste woord wat in je opkomt.
Chocomel
8.Heb je liever een smoothie of een milkshake?
Smoothie! Ik hou op de een of andere manier niet zo van milkshakes..

9.Ga je graag op reis met het vliegtuig?
Jaa, heel erg graag! Ik wil nog zo graag veel van de wereld zien! Ik ben niet bang om te vliegen, ik ben al 5 keer met het vliegtuig op vakantie geweest (Spanje, Egypte, Turkije, Italië, Dominicaanse Republiek).
10.Wie is jouw modevoorbeeld?
Ik heb niet echt mode voorbeelden eigenlijk. Ik draag gewoon wat ik zelf leuk vind, en of dat nou net wel of niet in de ‘mode’ is, tsja dat is dan mooi meegenomen, of juist jammer.
11.Is je haar gekleurd ?
Nee, ik heb mijn haar nog nooit geverfd! Mijn haren zijn au naturel :)

Als je geïnteresseerd bent in de antwoorden die ik de vorige keer heb gegeven, klik dan hier

Liefs van Tedje
Follow me on Bloglovin’ 

Tags: ,

11 responses to “Tag: Eleven Things, het vervolg”

  1. Ariane says :

    Bij vraag 5 bij ”(klik, klik)” staan er geen linkjes achter :)
    Maar ze heeft echt hele leuke vragen bedacht en wat een leuke foto, die eerste :)

  2. annouska says :

    Leuke vragen maar je antwoorden zijn nog leuker en interessanter.. :D

  3. Yara says :

    Leuk om te lezen!!

  4. beautyforgirls says :

    Deel twee is even leuk als deel een. Leuk dat je deze tag hebt gedaan.
    Liefs, xxx

  5. Evelyne Fierens (@colourblogs) says :

    Leuke tag!

    Liefs,
    Evelyne Colourblogs

  6. Florine says :

    Hahaha ted: wat is het eerste woord dat in je opkomt? Chocomel. hihi leuk!

Geef een reactie

