Michelle Phan


Michelle Phan, ik denk dat zij toch wel de bekendste Amerikaanse beautyblogger is. Je kent haar vast van haar make-up tutorials, maar wist je dat ze sinds kort ook korte films maakt? 

Michelle Phan maakt ontzettend mooie en leuke video’s. Sinds kort is ze erg creatief geworden met videobewerking. Voorafgaand aan (bijna) elke tutorial maakt ze een mooie intro.

In dit filmpje speelt Michelle Phan dat het net uit is met haar relatie. Ze gaat zichzelf verwennen: lekker shoppen! Ze komt bij een counter van Lancôme terecht (uiteraard, Michelle Phan maakt ook filmpjes voor Lancôme). Ze koopt de nieuwe collectie en zo leidt ze haar tutorial in.

In dit filmpje zit ze in een hevige schietpartij. Wanneer ze de kans krijgt om te schuilen, besluit ze nog even lipstick aan te brengen die tot overmaat van ramp breekt. Hoe los je dit nu op? Natuurlijk heeft ze daar een antwoord voor!

Ik was heel erg onder de indruk van de verhaallijn van deze ruim 22 minuten durende film met Michelle in de hoofdrol. Meer moet ik niet zeggen, ga het filmpje gewoon kijken. De shots zijn prachtig! (Dit is echt een korte film, geen tutorial dus!)

Deze video plaatste Michelle op 14 februari, weer een prachtig liefdesverhaal.

Kenden jullie Michelle Phan al? En wat vind je van haar films?
Liefs van Tedje
Follow me on Bloglovin’ 

Tags:

9 responses to “Michelle Phan”

  1. beautyforgirls says :

    Ik volg haar al zolang. Echt een leuke meid. Ik vind de films die ze maakt nu ook heel leuk.
    Liefs, xxx

  2. Carola says :

    Ik kende de korte films van haar nog niet, erg leuk!

  3. Ariane says :

    Jaaaaa, ik volg haar al heel erg lang! Echt zo’n lief en mooi meisje en haar filmpjes zijn ontzettend leerzaam. Sinds ik Lipstick Bullet heb gezien, al een tijd geleden, moet ik steeds bij een scheurtje in een lipstick aan haar denken.

  4. MissEvie.nl says :

    Ik volg haar al vanaf het begin dat ze filmpjes op YouTube plaatste :) zij is leuk!

  5. deijsprinses says :

    Ik kende ze nog niet maar wauw!

  6. Nicole says :

    hele leuke filmpjes!

  7. Yasmina says :

    Ik kende haar al vanaf het begin dat ze met haar 240p filmpjes filmde. En nu is ze een ster :)

    Trouwens, ik zag die Dominique van het laatste filmpje een keer in Parijs. ;)

  8. Jiildou says :

    Superleuke filmpjes. Ze heeft ook een hele rustgevende stem vind ik.

Geef een reactie

