Genieten: L-O-V-E


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Vandaag een speciale Valentijnseditie, alles staat in het teken van de liefde! 








Het strand is gewoon altijd romantisch!


Rainy London




430487_240225862730018_203897636362841_536602_420103026_n_large
Cute!

See you next time!

xoxo Tedje

Tags: , , ,

7 responses to “Genieten: L-O-V-E”

  1. Marijke says :

    Leuk! De liefde spat er van af haha.

  2. Ariane says :

    Zo moooi! Trouwfoto’s/-jurken zijn ook altijd prachtig.

  3. annouska says :

    Als ik deze foto’s zie ben ik toch wel jaloers op die mooie stelletjes en wou dat ik het weer kon mee ervaren haha. ^^

Geef een reactie

