Genieten: Hoeden


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Fashion, iets wat heel veel meisjes (maar ook jongens) leuk vinden. Hoeden, ik heb er iets mee. Ik vind hoeden leuk, gaaf, stoer, chique en bovendien zijn ze ook handig! Je zit niet zo te knijpen met je ogen en het staat ook nog eens fashionable, wat wil je nog meer? Klik door voor een overload aan foto’s!

Candice Swanenpoel met een hoedje

Again Candice!

Even een leuk detail: de ringen!


Een heerlijk hoedje op het strand




Ook Leighton Meester (Blair in Gossip Girl) is fan van de hoed!

En Blake Lively ook (Serena in Gossip Girl)

Gaaf met een grote zonnebril


Wat vinden jullie van hoedjes? Dragen jullie ze zelf? Ik wel:
Much love xoxo Tedje 

Tags: , , , ,

8 responses to “Genieten: Hoeden”

  1. Louna Beauty says :

    Ben gek op hoedjes… !! Al vind ik het in een warm land niet altijd even fijn. Het gaat zweten en dan krijg ik jeuk op mijn kop :P haha.

  2. charile says :

    super leuk artikel!

  3. salwavandergaag says :

    Echt hele leuke foto’s!

  4. annouska says :

    Hoedjes zijn leuk, jammer dat mijn hoofd niet zo gemaakt is voor hoedjes.. :(

  5. beautyforgirls says :

    Zulke mooie inspiratie foto’s.
    Liefs, xxxx

  6. deijsprinses says :

    Ik draag ook hoedjes. Hip of niet ;)

Geef een reactie

