Tag: Eleven Things


Wat zie ik veel tags voorbij komen in beautyblogland, leuk! Op mijn blog heb je de laatste tijd ook veel tags gezien, en hier is er weer eentje. Ik ben getagd door Ester van Estrellaweb, dankjewel daarvoor! De Eleven Things Tag is een tag waarin ik:
– 11 dingen over mezelf vertel
– 11 vragen van Ester beantwoord
– 11 andere bloggers zal taggen
Zijn jullie klaar voor een lange tag en veel weetjes over mij?

The Rules:
– Plaats de regels van de tag op je site.
– Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
– Beantwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen.
– Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
– Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
– Je mag niet taggen die deze tag al heeft gekregen
– Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen’ .

11 feiten over mij
Ik studeer journalistiek in Tilburg. Ik ben nu eerstejaars en ik heb het ontzettend naar mijn zin daar!
– Ik heb mijn vriend leren kennen in Frankrijk op een camping. Hij woont in Maastricht, ik in Brabant vlak bij Breda. Een lange afstand relatie dus! In februari hebben we 3,5 jaar een relatie :)

– Ik ben verslaafd aan series kijken (Gossip Girl, Glee, Pretty Little Liars)
– Ik kan er niet tegen als er een deur staat te klapperen. De deur MOET dan echt perse dicht.
– Ik heb hoogtevrees en ik vind het dan ook verschrikkelijk als iemand anders heel dicht bij een rand van een afgrond gaat staan. Dan raak ik ontzettend in paniek. Zelf durf ik daar helemaal niet te gaan staan.. Moet er niet aan denken!

– Ik ben 23 juli jarig en dat betekent dat ik Leeuw ben. Soms wordt er wel eens in tijdschriften aangegeven dat ik Kreeft ben, omdat ik precies op de ‘rand’ zit van twee sterrenbeelden.
– Ik lust geen champignons
– Ik heb nog nooit gerookt, zelfs nog nooit geprobeerd! *schouderklopje* 
– Je kunt me midden in de nacht wakker maken voor carpaccio. Hmm wat vind ik dat lekker!
– Ik heb ontzettend stijl haar. Als ik er mousse of haarlak in doe, lijkt het of het na 5 minuten al verdampt is want dan zit mijn haar gewoon weer stijl en plat. Ik heb een keer met krulspelden in geslapen. Na 10 minuten waren de krullen al helemaal uitgezakt.
–  Ik vind het heerlijk als ik een uur voordat mijn wekker gaat, wakker word. Dan denk ik: YES! Nog een uur slapen!!

11 vragen


– Welk doel wil je in de nabije toekomst bereiken?

Ik wil heel graag mijn rijbewijs halen. Ik ben er nu een paar maandjes mee bezig en ik heb het wel gehad, ik wil gewoon slagen!
– Hoe lang bestaat je blog en heb je daarvoor ook nog andere sites/blogs gehad?
Teddlicious bestaat nog niet zo heel lang: mijn eerste blogpost kwam online op 27 september! Ik ben dus nog geen 4 maandjes aan het bloggen. Ik was vroeger als kind altijd wel bezig met sites als Kindertent (kent iemand dat?) en ik heb ook een Tumblr blog.

– Een bepaald item wat je al heel lang en héél graag wilt hebben.
Haha, leuke vraag. Ik wil heel graag een iPhone. Ik heb nu een Blackberry, en die kan gewoon niet zoveel qua applicaties. Je kunt er wel mee op Facebook en Twitter en dat soort dingen, maar ik wil véél meer met mijn telefoon. Ook is mijn iPod nano aan het overlijden, en het zou natuurlijk super handig zijn als ik ook al mijn muziek kwijt kan op mijn iPhone.
– Een dag zonder <zelf in te vullen> is een dag niet geleefd.
Een dag zonder te lachen is een dag niet geleefd. Klinkt misschien heel cliché, maar het is echt zo. Het leven is zo saai als je niet kan lachen.
– Eén van de fijnste herinneringen uit je jeugd.
Pfoe dat zijn er veel! Maar dan ga ik voor de jaarlijkse zomervakanties in Zeeland met mijn gezin en vrienden van mijn ouders met hun kinderen. Ik kom daar al vanaf mijn geboorte ongeveer.  We stonden altijd op dezelfde camping, vlak bij het strand (like, de weg oversteken en de duinen over) en ik heb het daar zo naar mijn zin gehad! Als het lekker weer was, gingen we naar het strand. Super!
– Iets waarvan je nooit dacht dat het je zou lukken en wat je tóch gedaan hebt.
Ik had niet gedacht dat ik in een keer zou slagen voor mijn VWO diploma. Die heb ik vorig jaar toch gehaald, wat was ik blij toen! Ik heb kei hard moeten werken voor mijn VWO, maar gelukkig mét resultaat!
– Is er een bepaald woord waaraan je een vreselijke hekel hebt en waarom?
Wat een originele vraag! Ik kan zo gauw eigenlijk geen woord bedenken haha! Ik heb wel altijd dat als ik een bepaald woord heel vaak achter elkaar zeg, dat dat woord dan echt héél raar klinkt. Moet je maar eens proberen met het woord stoel ofzo!

– Wat is jouw holy grail qua make-up producten?
Ik ben erg onder de indruk van de Too Faced Shadow Insurance, wat is dit een wonder product zeg! Mijn oogschaduw blijft ontzettend goed zitten en de kleuren komen ook nog eens beter tot zijn recht! Ook kan ik niet zonder mijn crèmes voor mijn gezicht, ik heb namelijk een erg droge huid en die moet ik gewoon regelmatig insmeren! Ik ben ook erg blij met mijn Too Faced Natural Eye Palette!
– Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?
Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik: yeaaaah ik kan me nog een keer omdraaien!! Toen ik opstond dacht ik: ik heb honger en ik moet wat eten. Haha!
– Je grootste miskoop van het afgelopen jaar.
In 2012 heb ik eigenlijk (nog) geen miskopen gedaan, in 2011 heb ik een oogschaduw paletje gekocht van het huismerk van de DA en die heb ik nog nauwelijks aangeraakt omdat de kwaliteit van de oogschaduws gewoon niet al te best is. Verder doe ik eigenlijk weinig miskopen!

– Een film die nooit gaat vervelen, hoe vaak je hem ook ziet.
The Notebook, wat een prachtige film is dit!

11 vragen voor de mensen die ik tag (de bloggers die ik heb getagd, hoeven dus bovenstaande vragen niet te beantwoorden! Mag wel natuurlijk, als je dat leuk vindt!)
– Wat is je favoriete serie of all time?
– Wie vind je een inspirerend persoon?
– Omschrijf jezelf in 5 woorden.
– Wat is jouw verslaving?
– Wat is je beste beautytip?
– Welk beautyproduct vind jij echt overbodig en gebruik je dan ook niet?
– Wat is je lievelingseten?
– Ben jij een ochtend- of een avondmens?
– Wat zou je doen als je één dag onzichtbaar was?
– Wat is je favoriete artiest?
– Waar kun jij je ontzettend boos om maken?

Just because they’re cute!

Ik tag: 
– Yara (by-yara.nl)
– Danique (glambeauty.nl)
– Nyria (beautyforgirls.nl)
– Chantal (bysjanty.nl)
– Ariane (kissfromamango.nl)
– Milou (lounabeauty.wordpress.com)
– Salwa (whatgirlslove.wordpress.com)
– Charile (c-loveyourlife-c.blogspot.com)
– Roxanne (lovepicksyou.wordpress.com)
– Maaike (justbeingmyselfmaake.wordpress.com)
– Nina (pretty-up.blogspot.com)

Zo, dat was hem! Als ik je niet heb getagd, mag je de tag uiteraard gewoon overnemen! 

Liefs van Tedje

11 responses to “Tag: Eleven Things”

  1. Yara says :

    Erg leuk om te lezen! Ik vind dit zo’n leuke tag, thanks for tagging me! :D

  2. charile says :

    wat leuk om te lezen! je bent echt al de 10e die mij tagt…maar ik heb er niet echt tijd voor :$

  3. Danique says :

    Super leuk om te lezen en dankje dat je mij tagt! Ga hem binnenkort eens doen! En haha ik zat vroeger ook op kindertent :p

  4. Julie says :

    Het meest irritante woord dat bestaat voor mij is: geslaagt. Dat mensen een ‘geslaagt’ feestje hebben, ipv een ‘geslaagd’ feestje. Ik krijg daar echt krommende teentjes van!

  5. Estrella says :

    Leuk dat je mijn vragen beantwoord hebt! Leuke antwoorden ook! Dat van woorden die opeens heel vreemd lijken als je er meerdere keren naar kijkt of uitspreekt herken ik wel. Dan ga je echt denken van ‘wie verzint zoiets!’ en ‘waar komt het eigenlijk vandaan’.

    The Notebook is inderdaad een superfilm! Ik heb hem nog maar 1 keer gezien overigens. Bij mij is Titanic zo’n film waar ik eindeloos naar kan kijken, lekker afgezaagd wel eigenlijk haha.

    • teddlicious says :

      Aah je zou The Notebook nog een keer moeten zien! Echt een prachtfilm! De Titanic vind ik ook altijd erg mooi, tot het deel dat het schip gaat zinken! Vanaf daar is het een grote ellende en moet ik alleen maar huilen haha

  6. salwavandergaag says :

    Super leuk, lief dat je me tagt! Ga het snel even een keer overnemen!

  7. beautyforgirls says :

    Wat lief van jouw, bedankt voor de tag.
    Liefs, xxx

Trackbacks / Pingbacks

  1. Tag: Eleven Things, het vervolg « teddlicious - 19 februari 2012

Geef een reactie

