Tag: Mijn alfabet


Jullie waren zo enthousiast over de ‘About Me‘ tag dus vandaag nog een persoonlijke tag! Ik zag deze op Teskuh.nl en ik vond hem zo leuk dat ik hem wilde overnemen! Ben jij benieuwd naar mijn ABC alfabet? 

Age: In juli ben ik 18 jaar geworden! Ik ben dus druk bezig met rijlessen.
Best friend: Pfoe, ik vind het altijd moeilijk om één persoon aan te wijzen, dus dat doe ik niet!
Chore you hate: Ik denk dat de meeste dingen jullie bekend in de oren zal klinken: als je zusje niet meehelpt met afruimen en de vaatwasser inruimen (sorry zus, haha), als de trein vertraging heeft, als je die-hard aan het rennen bent en de trein/bus net voor je snufferd weg rijdt, als je niet kunt slapen maar dat zo ontzettend graag wil…


Dreamhouse:
Als ik onrealistisch ben: een groot, wit huis met veel ramen zodat er veel licht in huis is. De inrichting van het huis is heel strak, maar toch gezellig. Een open haard, een groot kleed, mijn eigen bioscoop, een inloopkast, een kamer voor mijn make-up, een prachtige houten vloer, kaarsjes, een grote woonkeuken waar ik elke dag de lekkerste dingen klaarmaak. Als je naar buiten gaat door de grote, openslaande, witte deuren met glas, zie je een prachtig zwembad en een mooie tuin.
Essential start of your day: Goed ontbijten! Ik kan de deur niet uit zonder dat ik heb ontbeten, anders word ik super misselijk en draaierig.
Favorite color: Heb ik niet echt eigenlijk. Ik vind alle kleuren mooi! Alleen ik vind de laatste trend kleur burgundy wel erg leuk!
Gold or silver: Zilver!
Height: 1.79.

Instruments I play: Ik speel piano, alleen dat doe ik nu niet heel vaak meer.
Job Title (most recent): Ik werk bij mijn vaders bedrijf: een cateringbedrijf. Ik sta dus in de keuken eten te bereiden maar ik moet ook op feestjes en partijen werken, bijvoorbeeld achter de bar.
Kids: Die heb ik niet! Maar die wil ik wel heel erg graag.
Life is incomplete without: Liefde, familie, vrienden en lachen.

Music that you always listen to:
 Beyoncé!
Nickname: Ted, Teddie, Teddybeer ofzoiets.
Overnight hospital stays: Ik heb volgens mij één nachtje in het ziekenhuis geslapen toen ik mijn arm had gebroken in groep 7.
Phobias or fears: Ik ben ontzettend bang om geliefden te verliezen. Als ik daar aan denk kan ik echt gaan huilen. 

Quote from a movie: “So it’s not gonna be easy. It’s going to be really hard; we’re gonna have to work at this everyday, but I want to do that because I want you. I want all of you, forever, everyday. You and me… everyday.” – The Notebook
“I love you. I am who I am because of you. You are every reason, every hope, and every dream I’ve ever had, and no matter what happens to us in the future, everyday we are together is the greatest day of my life. I will always be yours. ” – The Notebook
Reason to smile: Mijn vriendje! Hij kan mij altijd weer laten lachen en dat vind ik echt ontzettend fijn. Hij is niet de enige hoor, maar ik ben altijd zo blij als ik hem weer zie! 
Siblings: Ik heb een zusje van 15.
Time you wake up: Als ik vroeg moet beginnen op school, en dat is meestal, dan zet ik mijn wekker om kwart voor 7. Best wel vroeg.
Underwear: Hipsters!

Very important date this year:
 In 2012 zal dat 20 augustus zijn. Dan heb ik 4 jaar met mijn vriend!
Worst habit: Ongeduldig zijn, en soms ook lui.
X-ray’s you’ve had done: Mijn sleutelbeen toen ik klein was: ik wilde achterstevoren van de glijbaan af en toen viel ik er vanaf. Geen slim plan. In groep 7 van de basisschool viel ik uit bed, midden in de nacht, en ik brak mijn ellepijp en mijn spaakbeen in mijn rechterarm.
Yummy food you make: Clubsandwiches, carpaccio en maaltijdsalades. 
Zoo animal: Alle kleine dieren! Zoals kleine beertjes, kleine aapjes, kleine pinguïns. Alle kleine dieren zijn lief.

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden! Voel je vrij om deze over te nemen, maar laat dat dan ook even weten aan mij! Dat  vind ik leuk, dan kan ik ook jullie tags lezen!

XOXO Tedje

Tags: , ,

12 responses to “Tag: Mijn alfabet”

  1. Yara says :

    Wat leuk, ik ga hem ook doen! :D

  2. Lin says :

    Pretty inspiration pictures

  3. Ariane says :

    Echt een hele leuke tag, ik zou hem graag over willen nemen :D

  4. Estrella says :

    Leuke lijst! Ik heb je trouwens getagd!

  5. beautyforgirls says :

    Wat een leuke tag om te lezen.
    Liefs, xxx

  6. Annouska says :

    Wauw wat een bijzondere antwoorden, meestal krijg je van die standaard letter woorden zeg maar.

  7. Malin says :

    *overgenomen* :-)

  8. Uschi says :

    Ik pik deze tag van je. Hij zal binnekort erop staan. Leuk gedaan

Geef een reactie

