Take a look at my life: Januari #1


In deze rubriek wil ik jullie een kijkje in mijn leven laten nemen aan de hand van foto’s die ik met mijn BlackBerry heb gemaakt. Dit zijn de foto’s van het eerste gedeelte van de maand januari. Een nieuw jaar, dat betekent: nieuwe foto’s! Zijn jullie benieuwd wat voor foto’s ik heb gemaakt?

Klaar voor de musical Miss Saigon

Miss Saigon!!

Lievelingseten, klik hier voor het recept!

Toetje: chocolademousse met slagroom!

Gemaakt door mijn lieve tante! Ze had met dressing mijn naam geschreven, how cute!

Clubsandwich.

Verslaving: Tic Tac.

Nog steeds zo blij met mijn Mi Moneda!


Genieten van mooie beauty spulletjes in de Glamour

Thee drinken uit mijn mooie mok van Blond Amsterdam

Lekker zeepje van The Body Shop

Nagels lakken met mijn favoriete lakje van KOH

Jippie, de ELLE lag weer op de deurmat!

Ready for a night out

Vans!

Stappen in Breda

Oke. Of ik eet heel veel, of ik maak alleen maar foto’s van eten. Haha!

See you next time,

xoxo Tedje

11 responses to “Take a look at my life: Januari #1”

  1. Stephanie m says :

    Je mi moneda is echt leuk!! Ooit koop ik er ook 1tje

  2. Jiildou says :

    Leuke foto’s. Je blackberry maakt best goede kwaliteit foto’s. Dat is toch even wat anders dan mijn telefoon.

  3. Annouska says :

    Leuk om op deze manier een kijkje in je leven te mogen nemen. :D

  4. yramarys says :

    Leuke foto’s. Het eten ziet er erg lekker uit! :)

  5. beautyforgirls says :

    Wat een leuke foto’s. Het lakje van Koh vind ik mooi.
    Liefs, xxx

  6. Laura says :

    super leuk artikeltje xx

  7. Estrella says :

    Leuke foto’s! Het is goed dat je het erbij had gezet van die chocolademousse, ik dacht eerst dat het een pot pindasaus was…. of erger :)

  8. Maaike says :

    Leuke foto’s allemaal! Ik krijg nu wel een beetje honger van jou super lekkere clubsandwich & de capaccio ! :(

  9. danielle says :

    Leuke fotos het ete ziet er heerlijk uit!:D
    Groetjes
    Colourful-Frutsel

  10. Evelyne Fierens (@colourblogs) says :

    Leuke sneak-peek! en al dat eten ziet er zoooo lekker uit! #hmmm …

Geef een reactie

