Genieten: Fashion


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Fashion, iets wat heel veel meisjes (maar ook jongens) leuk vinden. Er zijn ontelbaar veel fashionblogs op het internet te vinden met de prachtigste meiden en de mooiste kleren en accessoires. Ben jij klaar voor een overload aan fashionfoto’s?



Lief wit jurkje

Classy!




Prachtige jas!



Dit vind ik echt gaaf! Chique, maar toch stoer door dat spijkerblousje.







Die blazer is perfect!









Zo, een overload aan fashionfoto’s!

Hebben jullie nog voorkeuren voor een onderwerp in de volgende Genieten post? 

Liefs van Tedje

 

Tags:

10 responses to “Genieten: Fashion”

  1. Yara says :

    Ah, die roze blazer! Liefde! Ik vind het zo lastig om een leuke blazer te zoeken ivm mijn lengte, dat zal jij ook wel kennen.. Mijn armen zijn natuurlijk langer dan kleinere mensen dus ik pas daarom nooit in normale blazers en moet de mouwen altijd opstropen!

  2. Annouska says :

    Ahhhh heel veel dingen waarbij ik denk: Ik wil ik wil ik wil ik wil… Maar ja ik heb er even geen geld voor haha.

  3. Cindy says :

    Leuke foto’s :) Ik wil wel meer fashion inspiratie foto’s zien :)

  4. Ariane says :

    Ik vind lichtroze blazers zó mooi!!

  5. roxannevde says :

    Ze zijn echt allemaal leuk!

  6. Estrella says :

    Mooie foto’s! Zo’n rood shortje wil ik ook nog. Ik heb er één, die ik ooit gewoon als korte broek voor in de zomer heb gekocht, maar die is veel te groot geworden helaas.

Geef een reactie

