Swatch Catrice: Jade Is Not My Name

Het werd weer eens tijd voor een nagellak review! Vandaag is Catrice – Jade is not my name nr. 590 aan de beurt. Zijn jullie benieuwd naar de swatches vanCatrice Ultrimate Nail Lacquer?

Ik ben altijd erg onder de  indruk van Catrice nagellakjes: simpele, maar leuke flesjes, mooie kleuren, fijne kwastjes, de kleuren hebben altijd hele leuke namen, de lak dekt goed en laat geen strepen achter. En dat voor €2,49! Klinkt als de perfecte nagellak toch? Nou, dat vind ik wel. Zo ben ik ook weer onder de indruk van Jade is not my name.

Jade is not my name is een mooie, zeegroene kleur.


Ik ben fan! Ik vind de kleur heel speciaal, zo’n kleur kom je niet vaak tegen.

Oke, er is toch één klein minuscuul minpuntje aan de nagellak: hij blijft geen week op je nagels zitten, maar dat doet zelfs de duurste nagellak niet.

Liefs van Tedje

ps. Doen jullie al mee met de winactie van Primark?

Tags: ,

11 responses to “Swatch Catrice: Jade Is Not My Name”

  1. Belllezza says :

    Ik vind hem sterk lijken op I Sea You van Catrice.. Wel een mooi kleurtje!

  2. Maaike says :

    Mooie kleur & mooi gelakt!
    Ik heb al een aantal keer met dit lakje in mn handen gestaan, misschien toch maar eens kopen ^^

  3. beautyforgirls says :

    Wat een mooie kleur.
    Liefs, xxx

  4. Yara says :

    Apart kleurtje joh, ik weet alleen niet of het zou staan bij mijn superwitte handen haha. ;-)

  5. annouska says :

    Mooi kleurtje, al zal ik het niet snel dragen omdat het niet mag van mijn werk.

  6. zarahcari says :

    Mooie kleur, Catrice is een fijn merk qua nagellak :)

  7. roxannevde says :

    Jaa die is mooi, heb hem ook! :)

  8. Geanne Schutter says :

    Super leuke kleur! Was ook al van plan om hem te kopen!

  9. Lovely Nailpolish says :

    Doet me erg denken aan dat vorige zeegroen lakje van Catrice. Daarom heb ik hem niet gekocht.

Geef een reactie

