Beyoncé bevalt nu echt van dochtertje

imageVorige week werd er gezegd dat Beyoncé bevallen was van dochtertje Tiana May Carter, waarover ik ook schreef. Dit blijkt echter niet waar te zijn, want vandaag is het nieuws de wereld in gekomen dat Beyoncé nu pas bevallen is van haar dochter genaamd Blue Ivy Carter.

Vorige week speculeerde iedereen over de geboorte van het kindje van Queen B en Jay-Z, maar Solange Knowles, de zus van Beyoncé, twitterde dat het gerucht niet waar was.

Nu mogen we het kleine baby’tje van Beyoncé en Shawn Corey Carter (Jay-Z) toch echt verwelkomen. Volgens de Amerikaanse media kwam Blue Ivy ter wereld door de geplande keizersnede.

Ik ben heel benieuwd naar de eerste foto’s van Blue Ivy, en jullie?

Liefs van Tedje

bron foto’s: tumblr.com

Tags: , , , , ,

7 responses to “Beyoncé bevalt nu echt van dochtertje”

  1. annouska says :

    Woei. Al vraag ik me wel af; hoe weten ze nu dat het wel echt gebeurd is?

  2. axelleeee says :

    super leuk voor haar , zal vast mooi kindje zijn

  3. glasmetwater says :

    Oh ik ben echt heel benieuwd. Wel leuk :)

  4. beautyforgirls says :

    AAAHH, wat leuk.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

