Genieten: Quotes

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Ik hou van quotes. Ik zet ze in mijn agenda of ergens anders waar ik ze goed kan zien. Sommige quotes inspireren me, en sommige zijn gewoon heel lief! Ga er maar eens goed voor zitten, want hier komen heel veel quotes!


So true!


Niet alleen dit plaatje is gorgeous (jullie weten misschien wel dat ik een Gossip Girl die-hard fan ben), maar ook de quote vind ik prachtig.

Dat vind ik heel belangrijk! Dromen over je toekomst: wat wil je nou eigenlijk?

Deze foto is door mij gemaakt! De site die je onderaan ziet, is mijn tumblr site.

Deze is erg van toepassing op mij :)

Mooi handschrift!



Hier een paar liefdesquotes voor je om bij weg te zwijmelen:

♥ so true



Hihi, zoiets zegt mijn vriend altijd!

Ik weet niet of het waar is, maar dat is toch romantisch op de een of andere manier?


Ik hoop dat jullie hebben genoten van de quotes, en misschien heb ik jullie wel geïnspireerd!

See you next time,

xx Tedje

7 responses to “Genieten: Quotes”

  1. Yara says :

    I like food tooo, dat is ook mijn quote hahah. Mijn favoriete eigen quote is “1 dag niet gelachen, 1 dag niet geleefd”, als ik namelijk 1 dag niet lach dan heb ik een rotdag gehad haha,

  2. dewi says :

    Ah, wat een superlieve quotes. ^^

  3. Livia says :

    Leuke foto’s!
    x

  4. Laura says :

    Zitten echt mooie quotes tussen! x

  5. beautyforgirls says :

    Fijne kerstdagen meid. Zulke mooie quotes.

    Liefs, xxx

Geef een reactie

