Genieten: City


In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Oke, toen ik deze foto’s aan het uitzoeken was, kwijlde ik gewoon (oke, niet echt maar wel bijna). Ik vind plaatjes van steden zó mooi om naar te kijken. Het verlangen om naar New York of een andere geweldig mooie stad te gaan neemt dan steeds meer toe. Wat zou ik graag een keer naar New York gaan, of Rome, Londen.. *zucht* Barcelona, Parijs en Milaan heb ik wel gezien, wat was dat geweldig! Om dingen te herkennen van foto’s en films, en dat je zelf een soort van deel uitmaakt van die stad. Tenminste, dat gevoel heb ik altijd. Goed, genoeg gezwijmeld. Nu mogen jullie gaan genieten van deze prachtige foto’s van de mooiste steden on earth.


New York City




New York

Ik weet niet waar dit is, maar dit is toch heaven?

Rome

Paris (picture made by me)






Milaan

Kunnen jullie ook zo wegzwijmelen bij plaatjes van steden? 

Liefs van Tedje

4 responses to “Genieten: City”

  1. charile says :

    Super leuke foto’s!

  2. beautyforgirls says :

    Prachtige foto’s, dat is inderdaad echt genieten.
    Liefs, xxx

  3. adorablebooks says :

    Ziet er zo gaaf uit. Ik hou van foto’s van Rome en Londen. Die zijn echt geweeeeldig.

Geef een reactie

