Vanavond op Net 5: Victoria’s Secret Fashion Show 2011-2012

Victoria's Secret Show Net 5
Yeah, eindelijk is het zover: Victoria’s Secret Show 2011 komt vanavond op tv bij Net 5. Ik schreef er al een stukje over waar jullie prachtige foto’s konden zien, maar vanavond kunnen jullie de hele show op tv zien! Ik heb de show al twee keer gezien op internet, maar ik denk dat ik toch even ga kijken op tv.
Vanavond, 22.35, Net 5. Gaan jullie kijken? 

Liefs van Tedje

Tags: ,

One response to “Vanavond op Net 5: Victoria’s Secret Fashion Show 2011-2012”

  1. Samantha says :

    Ja bijna zo ver! Ik heb ook al een stuk online gezien maar kon het niet afkijken omdat het filmpje steeds vast liep. Ze hem zo ook lekker aan dus!

Geef een reactie

