Happy Tag


Yeah! Ik ben getagd door Yara voor de Happy Tag! Ik zag hem al een paar keer voorbij komen op verschillende blogs, en nu ga ik hem ook doen! Misschien heeft een enkeling van jullie deze post gisterenochtend al gezien, maar toen ging er iets fout met WordPress! Benieuwd naar de vragen en antwoorden? Klik dan gauw door! 


Van welke make-up producten word je blij?
Ik word blij van producten die mooi verpakt zijn, die iets extra’s geven. Dan is het toch geweldig om zo’n product te kopen? Ik had dat bijvoorbeeld met het Too Faced Natural Eye Palette, wauw! Ook word ik blij van allerlei andere blushes en oogschaduws die een mooi patroontje hebben of die in een super mooi doosje zitten. Ook hou ik van mooie nagellakjes die goed blijven zitten.

Van welke films word je blij?
Dispicable Me: dit is zo’n leuke film! Ik heb me rot gelachen bij sommige stukjes maar het aller leukste aan deze film vind ik de scène wanneer Agnes een eenhoorn knuffel wil: IT’S SO FLUFFY I’M GONNA DIE!
The Notebook: ik hou van deze film. It’s my all time favorite. Op het einde moet ik altijd huilen, dus dan ben ik niet blij maar bij de rest van de film staat er een glimlach op mijn gezicht.


Van welke muziek word je blij?
Beyoncé. O. MY. GOD. Beyoncé is de beste zangeres op aarde (vind ik) en al haar liedjes maken mij blij. Favorieten van het moment: End of Time en Countdown.
Ik word blij van de muziek van Glee. Glee is een van mijn favoriete series en ik vind dat ze de meeste nummers érg goed coveren! Luister maar eens naar Raise your Glass, Defying Gravity (van Wicked!) en Misery.
Ook ben ik soms in voor een lekker house nummer! Deze draai ik dan non-stop zoals Levels van Avicii.


Van welke hobby’s word je blij?

Ik word van elk van mijn hobby’s blij, anders zou ik ze natuurlijk niet doen! Mijn blog is sinds kort een belangrijke hobby van me, ik besteed er met heel veel plezier veel aandacht aan. Ook word ik blij van zumba, een keer in de week ga ik helemaal los! Ook kan ik genieten van een goed boek of  een leuk tijdschrift. Of dit een hobby is weet ik niet, maar ik ben verslaafd aan series zoals Glee, Pretty Little Liars en Gossip Girl. Als er een nieuwe aflevering is, zit ik gelijk achter mijn laptop om met volle teugen te genieten van mijn favoriete serie!

Dankjewel voor de tag Yara! Voel je vrij om deze tag over te nemen!

Liefs van Tedje

5 responses to “Happy Tag”

  1. beautyforgirls says :

    Dispicable Me is zo’n leuke film. Hahaha.
    Liefs, xxx

  2. Yara says :

    Hihi leuk om te lezen!!! :-D

  3. Ariane says :

    Beyonce <3. Gossip Girl <3. Aaaah ik word alleen al blij van deze plaatjes!

  4. Jolien says :

    Despicable Me vond ik ook een zalige film. Geweldig schattig die Agnes <3
    & series kijken is ook mijn hobby. Lekker genieten in bed onder een dik donsdeken, héérlijk.

Geef een reactie

