Genieten: Winterwonderland

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Oké, over het algemeen zijn we niet dol op de winter. Het is dan koud, het sneeuwt, het is glad, de treinen rijden niet, het is zo vroeg donker, ’s ochtends blijft het lang donker… Maar, er zijn ook leuke dingen aan de winter, zoals kerst en nieuwjaar! Vandaag laat ik jullie wat plaatjes zien van de winter. Om ernaar te kijken is fantastisch, maar om ook daadwerkelijk door die gure kou te lopen is punt twee….



True!



Londen in de winter als het sneeuwt lijkt me super!

kerst
Pretty!



Let it snow let it snow let it snow!





Livin’ in winterwonderlaaand



Oh yeah zelfs Starbucks in winter/kerst sferen!

kerst

Wat vinden jullie van de winter? 
xoxo Tedje

ps. Alle foto’s komen van tumblr.com

10 responses to “Genieten: Winterwonderland”

  1. beautyforgirls says :

    Heerlijke kerst foto’s.
    Liefs, xxxx

  2. Sofie (thebelgianbeautyreview) says :

    Supergezellig zolang je binnenzit ofwel zeer warm gekleed bent =D

  3. charile says :

    hele mooie plaatjes :D
    x

  4. Geanne Schutter says :

    Ik HOUD echt van de winter. Gewoon de hele sfeer, de prachtige sneeuw buiten, ja ik ben een Kerst-freak. And I’m proud of it;)

    Mooie foto’s!

  5. Danique says :

    Zo vind ik de winter echt prachtig, maar als ik naar buiten moet en het is koud vind ik het toch wat minder haha. Ik heb opzich wel zin in sneeuw, als ik maar nergens heen hoef :p Leuk artikel :-)!

  6. Winston & Celeste says :

    Prachtig, dit had ik nodig om in de sfeer te komen.
    Met 12 ° op 8 december had ik nog niet echt een kerstgevoel.

    Celeste

  7. whilehavingrum says :

    Ik vind de winter KOUD. Trouwens… ik las op je ‘about’ pagina dat je eerstejaars journalistiekstudent bent in Tilburg. Ken je dan toevallig ook een Niels?

  8. Estrella says :

    Wat een prachtige en sfeervolle plaatjes! Krijg er meteen een kerstgevoel van!

Geef een reactie

