Hot: pailletten


Kerstmis en oud en nieuw komen eraan en daarbij hoort een feestoutfit! Je maakt jezelf mooi op, haren in de krul, rode lippenstift, je trekt je mooiste high heels aan en last but not least, je trekt je mooiste, meest speciale kleding uit de kast. De laatste tijd zie je in elke kledingwinkel wel een kledingstuk vol met alleen maar pailletten. Ik vind het een hele leuke trend, heel feestelijk. Ik heb voor jullie een paar mooie eyecatchers gevonden, benieuwd?


ModeMusthaves.com
– €49,95 (Deze heb ik zelf!! Hierover later meer!)

Fashionchick.nl – ICHI – €54,95

Nelly.com –  French Connection – €221,95

Nelly.com – Cutie – €35,95

ModeMusthaves.com – €49,95

H&M – €17,95

H&M – €39,95

Zalando.nl – VILA – €40,95

Zalando.nl – By Malene Birger – €295,95

Wat vind jij van de pailletten trend? 

xoxo Tedje

 

 

Tags:

7 responses to “Hot: pailletten”

  1. Milady says :

    Ik vind het eigenlijk een beetje té en zou het zelf denk ik niet snel aan doen. Zo’n rokje als die van H&M vind ik leuker, waarbij niet overal de pailetten zitten! Pailetten zijn dus leuk met mate, vind ik ;)

  2. beautyforgirls says :

    Die enerlaatste van de H&M is leuk.
    Liefs, xxx

  3. glasmetwater says :

    Helemaal geweldig, maar vooral voor feestjes enzo dan haha :)

  4. Esmee says :

    I loooove pailletjes&glitter! Maar dat weet je vast al hihi & jouw jurkje is erg nice!

  5. charlotte says :

    Erg leuk voor kerst!
    x

  6. Estrella says :

    Dat rokje van H&M is best leuk maar ik heb eigenlijk verder niks met pailletten. Vind het mooi om naar te kijken, maar kopen en dragen is een heel ander verhaal :)

Geef een reactie

