Victoria’s Secret Fashion Show 2011-2012

Eergisteren was het zover, The Victoria’s Secret Fashion Show 2011-2012 werd uitgezonden op tv in Amerika. Victoria’s secret is wellicht het bekendste lingeriemerk van heel de wereld. Het merk staat vooral bekend om haar prachtige shows en bloedmooie modellen. 15 december komt de show in Nederland op tv op Net5. Maar zolang kon ik niet wachten, dus ik ging opzoek naar de volledige show op internet. En ik vond hem! Er zijn ook allemaal losse delen op Youtube te zien, maar ik wilde de show in een keer kunnen kijken. Ben jij benieuwd naar de show?

*klik hier voor de link* 

Hier alvast een voorproefje!



Hollands glorie Doutzen Kroes


De show is gorgeous. Meer kan ik niet zeggen! Je moet hem gewoon zelf gaan kijken!

Liefs van Tedje

ps. Deze post moest eigenlijk gisteren online komen, maar toen lukte het me niet op de een of andere manier… Maar nu is hij alsnog online!

3 responses to “Victoria’s Secret Fashion Show 2011-2012”

  1. Nathalie says :

    Het ziet er echt zo mooi uit! Die vleugels en alles erop en eraan, echt prachtig. x

  2. Rinah says :

    Ik had gisteren de show al gezien! De show en de Angels zelf waren waanzinnig mooi!

  3. Samantha says :

    Bedankt! Hier zocht ik naar.

Geef een reactie

