Nieuwe videoclip Beyoncé: Dance for you

Zonder twijfel, Beyoncé is een van de hardest working women in de muziek industrie. Ze geeft alles wat ze heeft en elke performance ziet er tip top uit, ze zal er nooit de kantjes vanaf lopen. In de muziek industrie van tegenwoordig, moet je blij zijn dat een artiest van 3 nummers van één album een videoclip maakt. Queen B. is daar niet tevreden genoeg mee. Dance For You is haar 7e music video van haar album ‘4’. Dat is indrukwekkend, niet waar?



Soms geldt: less is more en kan een simpele zwart wit video heel chic en classy zijn. Dat is precies wat deze nieuwe clip is: jaren ’40, booty shaking, sexy moves op torenhoge hakken en niet te vergeten: jarretels.


Wat vind jij van de nieuwe videoclip van Beyoncé? 

Liefs van Tedje

 

Tags: ,

9 responses to “Nieuwe videoclip Beyoncé: Dance for you”

  1. byyara says :

    Haha aap, ik wilde er ook al over bloggen, je bent me weer voor!! ;) Vind het een leuk nummer :D

  2. Julie says :

    Echt een super mooie vrouw, en een mooie clip. Alleen spreekt het liedje me niet echt aan! :(

  3. zimonias says :

    dat is zeker een hard werkende vrouw, helemaal mee eens, ze ziet er steengoed uit en kan ook geweldig optreden, het is er een uit duizenden.
    Ik was nog nooit op je blog geweest, ik moet zeggen, het ziet er leuk uit,
    en je zet er verschillende dingen op, dat vind ik ook leuk om te zien.
    Ik ga je volgen, groetjes

  4. darcy says :

    Ik vind dit nummer van rihanna dan weer wat minder.. we found love vond ik daarin tegen wel erg leuk !

  5. darcy says :

    hooow ik dacht dat het om rihanna ging :P hahah hoe kom ik daar nou weer bij x’]

  6. whilehavingrum says :

    Wow! Het nummer is niet mijn ding, maar wat een fijne, vrouwelijke videoclip. En inderdaad mooi dat zwartwit.

Geef een reactie

