Genieten: interieur

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Kunnen jullie ook zo wegdromen bij mooie foto’s van slaapkamers, woonkamers, badkamers en keukens? Ik wel. Ik fantaseer dan hoe mijn huis er later uit komt te zien. Een groot huis, maar niet té groot, mooie slaapkamer met veel ruimte, een gezellige woonkamer met een groot kleed en mooie meubels, een fijne badkamer en een prachtige keuken om de lekkerste gerechten te bereiden. Een zwembad zou ook leuk zijn… Oke, ik moet niet te hard van stapel lopen. Vandaag aan de beurt in Genieten: interieur.


Cosy


Prachtig hout

Een eigen bar in je huis, moet kunnen

Dat zwembad!!!

Balkonnetje met fraai uitzicht

Strakke keuken, mooi!

Gezellige woonkamer met een dik kleed en véél kussens

Leuk uitzicht vanaf je slaapkamer hoor!

Dit is nog beter..

Mooie kleuren gebruikt in de slaapkamer

Zucht…
 

Hebben jullie je toekomstige huis ook praktisch al bijna ingericht?

Liefs van Tedje  

Tags:

10 responses to “Genieten: interieur”

  1. Marijke says :

    Ohh…ik smelt helemaal weg!
    Super mooi!
    Ik vind het sowieso heerlijk om naar interieurs te kijken..online, maar ik neus ook gewoon bij mensen naar binnen als ik de kans krijg :-P

  2. Laura says :

    Oooh die zijn echt allemaal super mooi ^^ x

  3. Rinah says :

    Heerlijk weg droom plaatjes! Er zitten echt zulke mooie tussen Mag ik vragen waar je deze plaatjes vandaan heb? Dan ga ik even verder snuffelen op die site.

  4. Miranda says :

    ohh ik vind ze echt allemaal mooi, echt mijn stijl super:D

  5. beautyforgirls says :

    I love them all.
    Liefs, xxx

  6. Lin says :

    Die met prachtig hout <3

  7. blowingmekisses says :

    Waaauw, vooral de witte interieuren vind ik mooi!

  8. likelovefashion says :

    Ik kan hier echt helemaal bij weg dromen *zucht* :)
    X.

Geef een reactie

