Cute kittehs

Kleine kittens zijn de allerliefste beestjes die er zijn. Zó lief. Afgelopen week heb ik samen met vriendinnetje Salwa ongeveer een uur (geen grapje) non stop naar lieve filmpjes van katten gekeken. Vinden jullie katten ook zo lief en zijn jullie benieuwd naar een aantal filmpjes? Doorklikken dan maar!

Ik ben geabonneerd op Cheezburger op YouTube. Dit kanaal post korte filmpjes van dieren. De meeste filmpjes zijn met katten in de hoofdrol!


Lieev harig klein katje! 


Verstoppertje spelen in een tissue doos!


Dit is het állerzieligste katje dat ik óóit heb gezien! Kijk hoe sad hij is!! Maar zo lief!


Oke, dit is weliswaar geen katje maar wel een klein lief tijgertje


Cute kitteh chases ball forever


Kitteh gaat er vandoor met wc-papier!


Twee lieve kleine harige pluizenbolletjes! 


En om het af te sluiten, een kat met humor! Hier hebben we zó hard om moeten lachen! 

Als je regelmatig een video wil zien van lieve beestjes, moet je je zeker even abonneren op het kanaal van Cheezburger!

Liefs van Tedje

Tags: ,

6 responses to “Cute kittehs”

  1. byyara says :

    Mweh ik zie geen plaatjes :-( Ligt dat aan mij?

  2. charile says :

    Heel schattig :D
    x

  3. byyara says :

    Jeej ben blij dat ‘ie het doet! Wat SUPER schattig! Ik heb echt een liefde voor katten maar ik ben helaas allergisch, *sigh*, maar daardoor wordt kijken ernaar niet minder leuk!!

  4. Danique says :

    OMG haha ik lachte me echt kapot bij sommige, echt te cute!!

Geef een reactie

