Designer bags


Ik vertelde jullie al over mijn liefde die ik heb voor de Chanel 2.55, een echte designer tas die al heel lang bestaat en nog steeds erg gewild is. Vandaag wil ik jullie nog meer van zulk soort tassen laten zien: designer bags die nooit uit de mode raken. Benieuwd? Klik dan gauw verder.


De Hermes Birkin tas. Dit is een héle dure tas maar zó mooi. Deze tas kwam op de markt in 1984 en is nog steeds razend populair, ook onder celebs. Hieronder nog wat mooie plaatjes van de tas:

image
Hierboven wordt de tas gedragen door oa Victoria Beckham

Birkin gedragen door Nicole Richie

En hier door Kim Kardashian.


De Mulberry Bayswater mag ook niet ontbreken in dit rijtje. Wederom geen goedkope tas: de goedkoopste versie ligt rond de 900 euro en kan oplopen tot 5000 (!!) euro. De tas is verkrijgbaar in allerlei kleuren en stoffen:



Een zilveren exemplaar!


De ‘Lady Dior’ maakte zijn debuut in 1995 toen de tas werd overhandigd als cadeau aan prinses Diana.


En als afsluiter mogen jullie nog even genieten van de mooie 2.55 van Chanel!





Ook Kim Kardashian heeft er een in haar bezit.

Kunnen jullie ook zo genieten van designer bags? 

Liefs van Tedje

Tags: , ,

10 responses to “Designer bags”

  1. Louna Beauty says :

    Gaaf he .. vind ze allemaal stoer! Whaaa

  2. byyara says :

    De liefde voor Chanel 2.55 delen we samen, hihi! <3 Trouwens, ik maak vanmiddag denk ik wel eventjes een OOTD met het jurkje, dan kan je 'm meteen zien! Ik had 'm gisteren gepast maar het is best wel 'n gestuntel om hem te krijgen zoals je wilt, ik denk dat ik hem gewoon eerder strapless ga dragen :-P

  3. beautyforgirls says :

    I love them ^^
    Liefs, xxx

  4. Irene says :

    Mijn favorieten zijn de chanel en de hermes! Prachtig!

  5. glasmetwater says :

    Ohh geweldig :)

  6. Serena says :

    Wauw I love it! Vooral Birkin & Chanel

  7. Joyce Nafzger says :

    Ah heerlijk, eyecandy ten top! Een Birkin of Mulberry zijn zeker welkom in mijn tassencollectie.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Wishlist #3 « teddlicious - 22 november 2011
  2. Wishlist #3 « teddlicious - 22 november 2011

Geef een reactie

