Wishlist #2

Het is weer tijd voor een wishlist! In dit artikel zagen jullie mijn vorige wishlist, waar ik overigens nog niks van heb gekocht. Benieuwd naar mijn volgende wishlist? Klik dan gauw door!



1. T-shirt met korte mouwen met een hele gave opdruk van Audrey Hepburn.
2. Een supercute t-shirt met driekwart mouw van Maison Scotch. Ik hou van dit merk, ze hebben altijd hele leuke t-shirts!
3. Een lief armbandje met de tekst: Just kiss me. I’m yours to keep.
4. Oogschaduwbasis van Too Faced. Ik heb hier al zoveel goeds over gelezen, deze ga ik binnenkort zéker aanschaffen.

Wat vinden jullie van mijn wishlist? 

Liefs van Tedje

Tags:

8 responses to “Wishlist #2”

  1. Anne says :

    Waaahh alles is echt super mooi!

  2. Danique says :

    Wat een leuke wishlist, ik vind beide shirtjes super mooi en ben ook erg benieuwd naar de oogschaduwbasis van too faced!

  3. beautyforgirls says :

    Wat een leuke dingen.
    Liefs, xxx

  4. Pretty Beauty Land says :

    Die armband is echt super lief!

  5. Evelien says :

    Leuk! Ik heb de oogschaduwbasis en hij werkt echt geweldig. Normaal is m’n oogschaduw al na een uurtje verdwenen, maar dit werkt echt perfect!! De rest is ook leuk trouwens :)

  6. Laura says :

    Leuke wishlist ! x

  7. xLovelylife says :

    Wauw die armband is echt geweldiug, waar is die te koop ? Liefs, x

Geef een reactie

