Uitslag winactie nagellakjes Catrice

Wauw, wat deden er veel mensen mee aan mijn eerste winactie! Dat vond ik echt super leuk om te zien! Wat ik heel grappig vond is dat precies de helft voor Goldfinger ging, en de andere helft voor From Dusk To Dawn. Ik heb via random.org de winaressen bepaald, of ja, de computer heeft dat voor mij bepaald. Benieuwd wie er heeft gewonnen? Klik dan gauw door.

De winnaressen zijn:
Goldfinger: Ellen
From Dusk To Dawn: Britt

Gefeliciteerd dames! Ik heb de winnaressen al een mailtje gestuurd.

Liefs van Tedje

Tags:

8 responses to “Uitslag winactie nagellakjes Catrice”

  1. Danique says :

    Gefelicteerd meiden!

  2. Geanne Schutter says :

    Gefeliciteerd met jullie lakjes!

  3. Elien says :

    proficiat!!

  4. beautyforgirls says :

    Gefeliciteerd.
    Liefs, xxx

  5. byyara says :

    Gefeliciteeerd meiden!

Geef een reactie

