Genieten: hairdo’s

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Vandaag wil ik jullie mooie foto’s laten zien van kapsels. Heb je inspiratie nodig voor een mooi feestkapsel of voor je dagelijkse kapsel? Klik dan gauw door!


Een simpele vlecht, maar zo mooi!





Prachtig bruidskapsels



Summer hairdo


Cute flowers


Prachtige krullen!

Wat voor soort haar heb jij? 

Liefs van Tedje

Tags: ,

6 responses to “Genieten: hairdo’s”

  1. byyara says :

    Ik vind dit echt mooi om te zien en ben stiekem ook wel jaloers. Ik heb stijl haar. Krullen kan ik niet, want het zakt uit… Vlechten kan dan weer wel, maar m’n haar is nu nog redelijk kort! :-P

  2. Nadia says :

    Meestal stijl ik het heel stijl, maar van mijzelf heb ik wel krullen.

  3. Danique says :

    Ik ben dol op krullen, ik vind dat zó mooi! Alleen blijft het bij mij nooit super lang zitten, omdat ik dun haar heb, tenzij ik een hele bus haarspray erin doe, maar dat is ook niet heel fijn :’)

  4. mylifenbeauty says :

    zoo mooi!! heb zelf heel stijl haar en krullen staan mij niet.

  5. Joyce Nafzger says :

    Ah had ik maar krullen én het talent om te vlechten! <3

  6. beautyforgirls says :

    I love those pictures
    Liefs, xxx

Geef een reactie

