Victoria’s Secret Show

Als ik zeg: Victoria’s Secret zeggen jullie: ANGELS. Heel goed. Als ik aan de shows van Victoria’s Secret denk, denk ik aan: prachtige modellen, vleugels, glitters en héle hoge hakken. Gisterenavond was de show van 2011. Deze show werd in Amerika live op tv uitgezonden, helaas niet in Nederland. Als het goed is, komt 29 november de show ook op de Nederlandse tv.

Dit filmpje is van de show van vorig jaar, genieten!! Als jullie hem nog niet hebben gezien, zou ik hem zeker even gaan bekijken.


Hier nog even wat prachtige plaatjes van shows van voorgaande jaren:



 

Ik ben heel benieuwd naar de video + foto’s van de Angels van gisteren, jullie ook?

Liefs van Tedje

Tags:

7 responses to “Victoria’s Secret Show”

  1. Ariane says :

    Ik heb de show van vorig jaar gezien en ik vind het zo mooi! Dit jaar ga ik ook zéker kijken.

  2. byyara says :

    Ik kijk elk jaar er naar, prachtig! Ik vind die meiden zo mooi, die spray tan is perfect, hun lichaam ook.. Maar dan doen ze ook wel wat voor, ik had een tijdje terug een interview met Doutzen gelezen en die zei dat ze in de laatste week alleen maar appels at, als ik het goed had. Groene appels, haha.

  3. Rinah says :

    IK kijk ook altijd ieder jaar, de shows zijn waanzinnig mooi! En daarnaast is VS ook mijn fav. merk.

  4. Louna Beauty says :

    Bizar soms hoe dun die meiden zijn. Het is natuurlijk een fantastische show, maar soms denk ik wel ‘hoe ver moet je gaan ‘?

  5. beautyforgirls says :

    Wat een opvallende kleuren, mooie foto’s.
    Liefs, xxx

Trackbacks / Pingbacks

  1. Victoria’s Secret Fashionshow 2011 « teddlicious - 10 november 2011

Geef een reactie

