Wishlist

I love to shop. Ik ben een vrij impulsieve koper: als ik iets zie in de winkel en ik vind het leuk, dan neem ik het 9 van de 10 keer mee. Eigenlijk is dat dus een slechte eigenschap van mij, ik zou beter moeten nadenken over de dingen die ik koop. Maarja, geld uitgeven voelt nou eenmaal zó heerlijk! Toch heb ik nog een aantal producten die ik nog niet heb gekocht, terwijl ik ze wel graag wil. Benieuwd naar mijn wishlist? Klik dan gauw verder!

1. Catrice Goldfingers – Dit is een gouden kleur, super voor kerstmis, nieuwjaar of een feestje!

2. Scrabble ring T – Wat een gave ring! Een scrabble steen met de letter T.

3. Ciaté Couture – Een mooie nude/roze kleur, altijd goed!

4. Trind Nail Repair Color – Mijn nagels kunnen wel een herstel beurt gebruiken! Ik heb veel goeds over deze kuur gehoord en ik wil hem graag uittesten!

5. Tunnel sjaal van Hema. Je kunt nooit teveel sjaals hebben, lekker warm voor in de winter. Als ik deze sjaal ergens tegenkom, neem ik hem zeker mee: hij kost maar 5 euries!

6. Daisy van Marc Jacobs – Deze geur ruikt niet alleen lekker, maar de fles ziet er ook nog eens schitterend uit!

Hebben jullie op het moment ook een wishlist? 

Liefs van Tedje

Tags:

5 responses to “Wishlist”

  1. byyara says :

    AH daisy van M.J. is zoo lekker, ik heb die een half jaar terug gekocht en gebruik hem elke dag!! En Ciate is zo mooi!

  2. beautyforgirls says :

    Wat een leuke wishlist. Dat geurtje is zo lekker.
    Liefs, xx

  3. fashionforyouandme says :

    leuke wishlist! die kuur lijkt me gaaf! en Daisy ruikt super lekker! <3

  4. MacBlogster says :

    Sinds kort ben ik weg van de Catrice lakjes & shawls als fashion item begin ik ook te ontdekken. Ik was eerst nl meer van de kettingen.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Wishlist « teddlicious - 13 november 2011

Geef een reactie

