Genieten: Starbucks

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Deze keer wil ik jullie mijn favoriete foto’s van Starbucks laten zien. De producten die ze verkopen zijn héérlijk, maar ook prachtig om naar te kijken. Klik gauw verder als je wil genieten van prachtige Starbucksfoto’s.


Starbucks heeft naast de lekkerste koffies ook heerlijk eten! 


Do I need to say more? 


Met een cute strikje! 


Heerlijke chocolade lolly’s op een stokje!


Een heerlijke cupcake, een lekker taartje en een mok Starbucks, what else? 


Starbucks in kerst stijl


Simple & classic

Hmmm zo heerlijk! Houden jullie ook zo van Starbucks?

Liefs van Tedje

Tags: ,

9 responses to “Genieten: Starbucks”

  1. byyara says :

    STARBUCKS! Ik ben er zo gek van! Caramel frappuchino, ohyeah! <3 Haha.

  2. céleste says :

    Ik wil alles op eten en drinken :-)

  3. mylifenbeauty says :

    kan wegsmelten bij die foto’s :P

  4. yramarys says :

    Ik hou van de starbucks! Het enige nadeel is dat het zo duur is! :(

  5. Nathalie says :

    Starbucks vind ik echt heerlijk! Niet eens zozeer vanwege de koffie/gebakjes, maar eigenlijk vooral omdat ik het me doet terugdenken aan reizen door de VS.

  6. Floor says :

    Wauw wat ga je schrijf je leuk zeg. En die foto’s, ben trots op je!
    Dat gebakje, mmmmmm.
    Ga zo door liefje!

Geef een reactie

