Swatch: Flormar nagellak 418

Eergisteren vertelde ik over de nagellakjes die mijn zusje voor me meebracht uit Istanbul. Vandaag is het tijd voor de eerste swatch: nummer 418. Kijken jullie mee?

Nummer 418 is een apart kleurtje. Het lijkt een beetje bruin/paars, een super leuke kleur voor de herfst dus!

Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over de nagellak. Het kwastje lakt erg fijn en de lak droogt snel op. Twee laagjes zijn genoeg om de lak mooi dekkend te krijgen!

Er zit een prachtige paarse glans over de lak heen! Op bovenstaande foto kun je dat goed zien! Ook zitten er hele subtiele shimmertjes in.

Deze lak is goedgekeurd! De swatches van de andere 4 lakjes volgen snel!

Liefs van Tedje

 

Tags:

12 responses to “Swatch: Flormar nagellak 418”

  1. Danique says :

    Wauw! Echt een mooie kleur :D

  2. beautyforgirls says :

    Wat een mooie gloed heeft dit kleurtje.
    Liefs, xxx

  3. byyara says :

    Ziet er echt heel goed uit, ben ontzettend benieuwd naar het merk. Moet mijn nagels binnenkort maar weer eens gaan lakken! ;-)

  4. jessy says :

    echt een super mooi kleurtje!

  5. charile says :

    wauw, mooie kleur!

  6. mylifenbeauty says :

    hou niet zo van dit soort kleurtjes maar deze ziet er wel apart mooi uit!

  7. Loes van gils says :

    Haha goed uitgezocht dus!

  8. Louna Beauty says :

    Mooi kleurtje inderdaad! Mijn nagels zijn nu kort en lelijk. Bijt ze allemaal af i.v.m. leren voor mijn tentamens! OEPS

  9. Joyce Nafzger says :

    Dit is de ideale dupe van Chanel’s paradoxal! :D

Trackbacks / Pingbacks

  1. Golden Rose Scale Effect nr. 08 « teddlicious - 16 november 2011
  2. NOTD: Flormar 46 « teddlicious - 7 februari 2012

Geef een reactie

