Tag: iPod Shuffle

Ik ben deze tag op verschillende (Engelse) blogs tegengekomen, en het leek me leuk om deze met jullie te delen! De tag gaat als volgt: je zet je iPod op shuffle en je laat de eerste 5 nummers zien die gedraaid worden. Benieuwd naar mijn eerste 5 nummers van shuffle? Klik dan gauw verder!

Nummer 1: Marry You – Bruno Mars

(Klik hier om het nummer te beluisteren) 


Dit is een lekker vrolijk nummer! Heerlijk om te luisteren als je in een depri mood bent. Deze song vrolijkt je weer helemaal op@

Nummer 2: Stuck – Caro Emerald

(Klik hier om het nummer te beluisteren) 


Ik vind alle nummers van Caro Emerald super leuk en vrolijk! Haar songs zijn lekker jazzy en ze heeft een heerlijke stem om naar te luisteren!

Nummer 3: Sexy and I know it – LMFAO

(Klik hier om het nummer te beluisteren) 


Tsja, wat kan ik zeggen over de clip, haha, die moet je zelf maar even bekijken! Het nummer vind ik wel gaaf. Er zit een lekkere beat onder. Een lekker uitgaansnummer dus!

Nummer 4: Ooh La – The Kooks

(Klik hier om het nummer te beluisteren)


Een lekker nummer van The Kooks! Ik vind Naive en Always where I need to be ook héle fijne nummers van The Kooks.

Nummer 5: Alles is Liefde – Blof

(Klik hier om het nummer te beluisteren)


Wie kent het nummer niet? ‘Alles is Liefde’ is ook nog eens de soundtrack van de gelijknamige film. En wat is dat een heerlijke film! Ongeveer alle BN’ers zitten erin, het speelt rond sinterklaas: een heerlijke op-de-bank-hangen-met-warme-chocolademelk-met-slagroom-en-pepernoten-film dus!

Ik tag: Danique van glambeauty, Salwa van whatgirlslove, Evelyne van colourblogs en Geanne van itsaboutbeauty!
Voel je vrij om deze tag over te nemen! 

Liefs van Tedje

Tags:

10 responses to “Tag: iPod Shuffle”

  1. Geanne Schutter says :

    Wat een leuke tag! En bedankt dat je mij ook getagd hebt! Ik zal er zeker snel een blog over maken, hoewel ik geen Ipod heb. Ik zet Itunes wel op shuffle, haha!
    Liefs

  2. Danique says :

    Leuke tag, ik ga hem zeker eens doen!

  3. salwavandergaag says :

    Oh erg leuke blog! Ga ik zeker overnemen dankje! En Alles is liefde, love it!!!!!!

  4. byyara says :

    Heerlijke nummers, word altijd zo vrolijk van Marry you!! :-D

  5. Evelyne Colourblog says :

    Oh super! Dankje voor de tag Tedje :-) Vind ik echt lief.
    Artikel staat gepland voor morgen om 8u.

    Liefs,
    Evelyne Colourblog

  6. beautyforgirls says :

    Wat een leuke tag!
    Marry you is een mooi lied.
    Liefs, xxx

  7. fashionforyouandme says :

    aah toevallig, ik had m nog niet bij jou gezien, maar ik heb m ook gezien en gedaan! Leuke tag he!

    Oeh I’m sexy and i know it hahaha top clip!
    xxx.

Geef een reactie

