Nieuwe layout!

Ik was niet helemaal tevreden over mijn layout dus ik heb hem even veranderd! Ik vond de roze randen om de foto’s bij het thema ‘Bueno’ niet zo mooi en ik vind dat mijn blog er nu overzichtelijker uitziet! Ook heb ik nu een header, die binnenkort nog gaat veranderen!

Wat vinden jullie?

Liefs van Tedje

9 responses to “Nieuwe layout!”

  1. Louna Beauty says :

    Ik vind het moooooooooi! Strak! Erg fijn! :)

  2. Danique says :

    Mooi overzichtelijk, me likey!

  3. Geanne Schutter says :

    Het is mooi geworden! Nu leidt het niet of van je posts en het is inderdaad mooi overzichtelijk!

  4. Laura says :

    Ziet er mooi uit!

  5. beautyforgirls says :

    Ik vind je nieuwe layout echt heel leuk geworden.
    Liefs, xxx

  6. Mariel says :

    Ik vindt hem erg leuk geworden!

Geef een reactie

