Tag: welke van de twee?

Deze tag heb ik al op verschillende blogs voorbij zien komen, en het leek me wel leuk om deze ook te doen!
Kleding
Spijkerbroek of joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest
Toelichting: Ik loop bijna nooit in een joggingspak, behalve als ik ga sporten. Vandaar dus de spijkerbroek! Korte mouwen omdat ik die aan kan als het mooi weer is. Als je lange mouwen aan moet betekent dat dat het geen mooi weer is :( Rokjes omdat ik best veel rokjes heb in verhouding met jurkjes! Ik zou graag vaker jurkjes aandoen, alleen ik ben vrij lang dus jurkjes zijn bij mij altijd aan de korte kant en daar hou ik absoluut niet van! Streepjes omdat ik eigenlijk geen ruitjes kleding heb? Teenslippers omdat die gewoon heerlijk lopen. Hoedjes omdat die ideaal zijn voor in de zomer en je zit niet heel de tijd met je ogen te knijpen tegen de zon! Oorhangers omdat oorknopjes vaak heel simpel en normaal zijn. Platte schoenen omdat ik geen hakken heb (ik ben 1.80). Paardrij-laarzen omdat die mooi aansluiten aan je been en vaak hoog zijn, dat vind ik gaaf! Jasje omdat ik 100000 colbertjes heb (oke niet zoveel, maar wel veel).
Summer 2011 with my hat 
Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes
Toelichting: Bronzer geeft je een gezondere kleur, dat vind ik altijd heel mooi. Lipstick omdat die langer blijft zitten dan lipgloss en het plakt niet zo. Mascara omdat ik dat vaker gebruik dan eyeliner en concealer omdat ik eigenlijk geen foundation gebruik en soms wel concealer en dat is toch wel een héél handig product. Oogschaduw in vaste vorm werkt veel fijner dan losse poeder, daar ben je zo mee aan het rotzooien! Als je goede kwasten hebt, maakt het make-uppen zoveel makkelijker! (Note to self: goede kwasten aanschaffen)
Oogschaduw in vaste vorm
Nagels
OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart
Toelichting: OPI heeft prachtige lakjes en lakken héél fijn. Ik houd meer van korte nagels, simpelweg omdat mijn nagels nooit lang worden op de een of andere manier. Natuurlijke nagels vind ik mooier staan dan van die neppe slechte nagels.. Okee, soms zien acrylnagels er wel erg mooi uit. Ik hou meer van kleurtjes op mijn nagels dan zwart of een dergelijke kleur, waarom weet ik niet! Dat is nu eenmaal zo! Zonder nailart omdat ik nog nooit iets met nailart heb gedaan. (Note to self: Een keer iets doen met nailart)
Felgekleurde nagellak
Body
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken
Toelichting: Parfum omdat ik die ’s avonds nog ruik en bodyspray moet je meerdere keren per dag op sprayen. Body butter omdat dat spul lekker vet is, en zoals jullie misschien wel weten heb ik een erg droge huid. Body butter is daar perfect voor! Ik gebruik eerder douchegel dan zeep onder de douche omdat zeep vaak parfum bevat en dat is not so good for my skin! Andere merken, omdat er echt wel meer fijne merken zijn dan alleen Lush!
Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast
Ik heb stijl haar, maar zou wel graag krullen willen, maar dat is impossible met mijn haar, vandaar stijl dus. Als ik mijn haar vast heb, maak ik een snelle knot. Schuifspeldjes omdat die lekker klein zijn en heel handig. Ik heb niet héél lang haar, een beetje er tussenin, maar ik heb toch gekozen voor lang. Licht, omdat mijn haar donkerblond is en zwart of donkerbruin mij niet mooi zou staan denk ik. Ik zou eerder kiezen voor een lok dan voor een pony, een pony staat mij gewoon niet. Ik draag mijn haar graag los, maar soms is vast toch ook wel heel fijn.
Summer 2010, stijl haar
Zomaar
Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten
Zonneschijn en zomer en lente, do I need to explain?? Chocolade, welke vrouw houdt er niet van? Westen, omdat daar de zon onder gaat en ik hou van zonsondergangen!
O mijn god, zo lekker! 
Voel je vrij om deze tag over te nemen!
Liefs van Tedje
Tags: , , ,

4 responses to “Tag: welke van de twee?”

  1. salwavandergaag says :

    Mooie foto’s zeg!

  2. beautyforgirls says :

    Wat een leuke tag, lijkt mij soms moeilijk kiezen hoor!
    Liefs, xxx

  3. Beauty Koning says :

    Leuke tag met leuke foto’s!

  4. beautytipscelebs says :

    Leuk , ik ga hem overnemen ;
    thnx ;)

Geef een reactie

