Genieten: high heels

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Deze keer zijn ‘high heels’ aan de beurt. Zelf draag ik nooit hakken, omdat ik vrij groot ben (1.79), maar ik vind hakken prachtig om naar te kijken. Klik op lees meer voor prachtige foto’s van torenhoge pumps!

Prachtige pumps met cute bloemetjes erop! *zwijmel*

Torenhoog + dieprood + lak + plateau = perfect

Louboutin, do I have to say more?

Deze zijn zo cute! Roze plateau heels met schattige lichtroze bloemetjes!

Kijk hoe elegant en hoe fashionable deze pumps zijn. Zwarte lak met een heel apart plateau eronder. En een een klein bandje met een gespje eraan. Zo sta je éxtra stevig in deze sexy shoes (letterlijk en figuurlijk).

Check deze supergave pumps: Glitter and studs all over the place! En ook nog eens goud!

Prachtige nude pumps mét peeptoe en plateau van Prada. This is what we want!

Perfect voor een chique feestje of zelfs voor een bruiloft!

Deze vind ik ook echt prachtig. Een peeptoe, plateaus en een dunne, hoge stiletto hak. Om het af te maken: sexy gekruiste bandjes over je wreef van je voet. *oelala*

En om het af te sluiten: knal gele pumps met een peeptoe!

Alle foto’s komen van Tumblr.com

Dragen jullie zelf vaak pumps?

Liefs van Tedje

Tags:

7 responses to “Genieten: high heels”

  1. jessy says :

    Ik hou van hakken!
    het liefst loop ik er de hele dag op, en wat heb je er mooie foto’s bij gezet!

  2. Charlotte says :

    Prachtige hakken!
    allemaal superchique.

    xx

  3. Beauty Koning says :

    Oh my, die bloedrode hakken, AMAZING! Ik had even een oh-my-momentje. Ik houd van High Heels, hoe hoger, hoe beter. Zelf draag ik ze niet meer zo vaak, meestal als ik uitga, maar dan moet het weer mee zitten. :)

  4. beautyforgirls says :

    Ik kan wel uren naar zulke plaatjes kijken.
    Because we love them <3
    Liefs, xxx

  5. glasmetwater says :

    geweldig mooie hakken!

  6. Mariel says :

    Wauw, mooie foto’s!

Geef een reactie

