Nieuwe clip: Lady Gaga & Tony Bennett

Vorige week is de nieuwe videoclip: ‘The Lady is a Tramp’ van Lady Gaga & Tony Bennet verschenen op YouTube. Het is een ander nummer dan wat wij gewend zijn van Lady Gaga, het is jazz

‘The Lady is a Tramp’ is de tweede succesvolle single van Tony Bennets album ‘Duets II’. De eerste single was met de inmiddels overleden Amy Winehouse, ‘Body and Soul’.

‘The Lady is a Tramp’ is in 1937 geschreven door Richard Rogers en Lorenz Hart en werd gezongen door Mitzi Green in de Broadway Musical ‘Babes in Arms’. Het nummer is daarna verschillende keren gecoverd door onder andere Tommy Dorsey en Ella Fitzgerald, maar het nummer werd pas echt bekend toen Frank Sinatra het zong. De populaire Amerikaanse tv-serie ‘Glee’ heeft het nummer ook gecoverd.

Ik vind het een heel gaaf nummer, ik hou wel van een beetje jazz op zijn tijd. Wat ik ook leuk vind, is dat we nu een andere kant te zien krijgen van Lady Gaga. We zijn clips gewend die over de top zijn met hele expressieve make-up, kleding en choreografie. Nu is het allemaal heel simpel: Lady Gaga en Tony Bennet staan achter een microfoon in een rustige kamer, en daar blijft het ook bij.

Klik hier om de nieuwste clip van Lady Gaga te zien

Wat vinden jullie van de nieuwe clip van Lady Gaga?

Liefs van Tedje

 

 

 

 

Tags:

4 responses to “Nieuwe clip: Lady Gaga & Tony Bennett”

  1. jessy says :

    ik had hem al gezien op girlscene
    ik vond hem niet heel goed ;$

  2. beautyforgirls says :

    Ik vond het wel een leuke clip.
    Liefs, xx

  3. Lauradenkt says :

    Ik vind het echt een leuke cover :)

Geef een reactie

