Genieten: food

In de rubriek ‘Genieten’ wil ik foto’s met jullie delen die mij inspireren, of die ik gewoonweg geweldig vind om naar te kijken. Klik op ‘lees meer’ voor prachtige, heerlijke foto’s van eten!


Chocola, wie houdt er niet van?


Een heerlijk geroosterd broodje met tomaat en basilicum


Hmmmm….


Een overheerlijke scone met jam en room


Dit ziet er echt overheerlijk uit!


Lekker hoeft niet persé ongezond te zijn! Mozzarella met tomaat en basilicum.


Prinsessen cakejes


It’s delicious!


How cute!


Yummie!

Ik kan nog wel 1000 foto’s plaatsen over eten, zo lekker ziet het er allemaal uit! Het water loopt me in de mond, ik krijg gelijk zin om te bakken!

Alle foto’s komen van Tumblr.com

Liefs van Tedje

Tags:

12 responses to “Genieten: food”

  1. salwavandergaag says :

    Oke hier moet ik dus echt niet naar gaan kijken, want dan wil ik het allemaal!! Jummie

  2. Charlotte says :

    OMG dit vind ik echt een stom artikel want ik krijg er honger van!
    ^^ Haha nee hoor superleuk!
    Sweeeet pictures!
    x

  3. Lis says :

    Ziet er heerlijk uit…het water loopt bij ookal in mijn mond :)

  4. Fleur says :

    OMG. Daar krijg ik nou eens honger van! Ziet er stuk voor stuk overheerlijk uit!

  5. Sanne says :

    Te mooi om op te eten, zou mijn oma zeggen. haha!!

  6. BeautyLoves says :

    Oh wauw, ik krijg spontaan het water in de mond! :)

  7. Beauty Koning says :

    Omg, wat een lekker allemaal!

  8. beautyforgirls says :

    Dat ziet er allemaal ook zo lekker uit.
    YUMYUM <3
    Liefs, xxx

  9. Mariel says :

    Die cupcakes <3 ziet er allemaal erg lekker uit!

Geef een reactie

