H&M bestelling

Midden augustus heb ik bij de H&M deze blazer besteld. Een super leuk geruit jasje, leuk voor in het najaar en de winter. Het leuke aan dit jasje vind ik dat het lekker casual is, maar dat je het ook chique kan dragen in combinatie met zwart. Ook vind ik de bruine ovalen stoffen stukken die op de ellebogen geplaatst zijn, erg leuk!
Ik bestel vaak via de bestellijn van H&M. Dan krijg je iemand aan de lijn en vervolgens kun je de artikelnummers en de maat doorgeven. Zij zetten dat in het systeem en het wordt bij jou thuis bezorgd. Ontzettend handig dus! Officieel zou het jasje midden september bezorgd worden. Het is nu inmiddels begin oktober en het colbertje is er nog steeds niet.

Je kan tegenwoordig via de H&M site in de gaten houden wanneer het pakketje verzonden wordt. Eerst zou het dus midden september bezorgd worden. Dat was uitgesteld naar eind september, begin oktober, midden oktober en inmiddels staat er al begin november.

De H&M vind ik een hartstikke leuke winkel en ik koop er regelmatig kleren. Ook vind ik de kwaliteit super in verhouding met de prijs die je ervoor betaalt. Nadelen aan de H&M zijn dat het vaak een bende is in de winkels zodat het niet overzichtelijk is, en dat er enorme levertijden zitten op kleren die je bestelt.

Ik ben benieuwd of de H&M zijn afspraken nu wel nakomt en dat het colbertje echt begin november wordt geleverd. Voor je het weet is het eind december en is de winter al bijna voorbij…

Bron foto’s: H&M

Hebben jullie ook vaak problemen met levertijden van de H&M of andere online shops?

Liefs van Tedje

Tags:

10 responses to “H&M bestelling”

  1. Danique says :

    Oeh nice, ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet! Ik haat wel de service van de H&M online shop. Ze doen er idioot lang over, had een rok besteld, die gewoon op voorraad was, had hem pas na 2,5 week in huis.. Maarja, af en toe zijn ze ook weer snel, ligt er echt een beetje aan :p

  2. Lisanne says :

    Vet toevallig, ik las net nog iemand die wacht ook al 37 dagen op een bestelling. Zelf had mijn zusje ook een héél leuk jurkje besteld, tegelijk met mijn jas. En we verheugden ons zo op de bestelling, hoewel we 4 weken moesten wachten. Kwam de bestelling, had mijn zusje ineens een bondmutsje in plaats van haar jurkje. Ze is 6, en ze vond het zo jammer! De service van de H&M gaat echt drastisch achteruit, jammergenoeg.. :-(

  3. salwavandergaag says :

    Mooi! Ben benieuwd teddie!

  4. Steffi says :

    Erg mooie blazer, deze heb ik ook al enkele malen vastgehad bij de H&M. Maar die levertijd, dat is niet correct hoor! Ik zou dringend eens naar de klantendienst bellen..

  5. Lisa says :

    Ja! bellen naar het hoofdkantoor. Ze geven je waarschijnlijk het antwoord dat het helemaal uit oost-europa moeten komen…

    Verder tip; bij mij sprong opeens tijdens het gesprek de status op verder en had hem de volgende dag in huis ;). Bel iets voor 21.00, dan ben je zo aan de beurt.

    <3

  6. MacBlogster says :

    I love H&M, maar ik bestel liever online, omdat ik de winkel pure chaos vind. Helaas duurt het idd erg lang voordat ik de kleding krijg. Soms heb ik ook verkeerde producten gekregen & toen kreeg ik een waardebon. Ik wacht daarnaast al 2mnd op een blazer…..
    Omdat ik de kwaliteit vd kleding ook niet meer altijd oke vind, ben ik op zoek naar andere webshops. Anyone tips?

Geef een reactie

