Nieuwe videoclip Beyoncé: Countdown

Gisteren verscheen de nieuwe videoclip van Beyoncé: Countdown. Ik ben een ontzettende fan van Beyoncé, ze is een vrouw met stijl en klasse. Ik verheug me altijd heel erg op haar nieuwe clips. Haar vorige clip ‘Run the World (Girls)’, vond ik super en ik kon niet wachten tot ze haar volgende clip uitbracht. Gisteren was het zover: Countdown kwam online op http://www.beyonceonline.com/nl/countdownvideo.

Ik vind de video super! Beyoncé is altijd erg creatief qua kleding, schoenen en kapsels. Ook in deze clip heeft ze zich weer uitgeleefd. Dit keer zie je allerlei haarcreaties in het zwart voorbij komen: kort, in een staart, een pony, een grote knot op haar hoofd, noem het maar op. Wat mij opviel is dat ze niet heel de clip hakken draagt. Er zit een scène in dat ze zwarte platte schoenen draagt, ik vind het gaaf!

En wat natuurlijk het leukste is: BEYONCÉ IS ZWANGER! Dat heeft ze tijdens de MTV Video Awards bekend gemaakt.  In de clip showt ze haar beginnende buik!

Maar…. Er wordt beweerd dat Beyoncé de nieuwe videoclip voor een deel heeft gekopieerd van een dansvoorstelling van het Belgische dansgezelschap Rosas. Dat zegt het gezelschap tegen de VRT. Rosas gaat stappen ondernemen tegen Beyoncé. In de clip zouden scènes zitten die wel erg veel lijken op dansvoorstelling ‘Rosas danst Rosas’. Ook zouden er stukken uit dansfilim ‘Achterland’ in de clip zitten.
Klik hier voor een vergelijking met de videoclip Countdown en de dansvoorstelling van Rosas

Wat vinden jullie? Is de clip van Beyoncé plagiaat?

Bron foto’s: stereogum.com, kvitters.com. 

Liefs van Tedje

Tags:

8 responses to “Nieuwe videoclip Beyoncé: Countdown”

  1. Charlotte says :

    Echt leuk!
    Ik vind het zo leuk dat ze zwanger is,

    x

  2. Beauty Koning says :

    Wauw, haar make-up is geweldig! Ah, die buik erbij, how cute!

  3. caroline says :

    Ik vind het echt een leuke clip, vooral haar make-up vind ik echt geweldig!!

  4. Danique says :

    ik vind dat liedje echt leuk!

  5. beautyforgirls says :

    Ik vind het een leuke en goede clip.
    Liefs, xxx

  6. jenniii says :

    wist ik niet eens! ik ga hem nu bekijken.

Geef een reactie

