Swatch Sephora Lipgloss Miami Pink


Laatst 
 vertelde ik jullie over mijn aankoopjes bij de Sephora. Vandaag wil ik de lipgloss Miami Pink wat uitgebreider laten zien!

Swatch met flits

Swatch zonder flits 

Op mijn lippen. Kijk eens hoe mooi de gloss glittert! 

Ik vind het een hele fijne gloss en hij ruikt heerlijk naar kokos, i like! Ook vind ik de sparkly glitters heel mooi (vooral in de zon!). De lipgloss kost normaal €12,80 maar als je snel bent kun je hem nog voor €3,33 kopen bij de 3 voor €10 actie bij de Sephora.

Liefs van Tedje

Tags:

4 responses to “Swatch Sephora Lipgloss Miami Pink”

  1. Danique says :

    Erg mooi kleurtje!

  2. beautyforgirls says :

    Wat een mooi en lief kleurtje.
    Liefs, xxx

Trackbacks / Pingbacks

  1. How to: kerstlook 2 « teddlicious - 21 december 2011
  2. Favoriete beautyproducten van 2011 « teddlicious - 30 december 2011

Geef een reactie

