Sephora haul

Bij alle Sephora winkels loopt nu een geweldige actie die je niet mag missen: 3 Sephora producten voor 10 euro!! Dat betekent: flink inslaan! De 3 voor 10 actie geldt voor alle Sephora producten met uitzondering van de accessoires.

Ook ik heb flink ingeslagen bij de vestiging in Maastricht. Ik heb 6 producten gekocht en daarvan heb ik er 5 zelf gehouden.

Mascara renversant ultra black triple action mascara.  Deze mascara kost normaal €15.20.

Blush, grenat lumière romantic rose nr. 10
Deze blush kost normaal €10.90.

Nailpolish baby shower afternoon nr. 62
Deze nagellak kost normaal €5.80.

Mono eyeshadow, choco excess nr. 19
Deze shimmery oogschaduw kost normaal €12.80.

Lippgloss, miami pink nr. 13
Deze roze lipgloss met glittertjes kost normaal €12,80.

In totaal heb ik dus voor €59,50 aan producten, maar ik heb er maar 16,33 voor betaald!
Als je nog niet naar de Sephora bent geweest en je hebt nog make-up nodig, zou ik zeker even een kijkje nemen. De actie duurt nog tot 2 oktober.

Liefs van Tedje

Tags:

9 responses to “Sephora haul”

  1. Danique says :

    Nice! Goed bezig Ted!

  2. Julie says :

    Waauw! Super goede actie inderdaad! Ik ga vanavond gelijk inslaan!

Geef een reactie

