Favoriete series

I love watching series. Als er een nieuwe aflevering van een van mijn favoriete series in Amerika verschijnt, kijk ik hem de dag daarna op internet. Lekker met een bakje thee erbij, super!

Dit zijn mijn favoriete series:

Pretty Little Liars

Pretty Little Liars vind ik een hele leuke serie. Er zit spanning in en het gaat natuurlijk ook over liefde. Spencer, Hanna, Aria en Emily zien er altijd fabulous uit. Wat wil je nog meer? De nieuwste aflevering zal 19 oktober in Amerika verschijnen. Het belooft een spannende aflevering te worden, het is namelijk Halloween….

Gossip Girl

Dit is mijn favorite serie of all time. Ik heb alle boeken gelezen (ja, er bestaan ook boeken van!) en ik heb alle afleveringen van elk seizoen gezien. Ik kon daarom niet wachten op seizoen 5! Seizoen 4 liep erg spannend af. Blair deed een zwangerschapstest en deze was positief…  Als je van fashion houdt, raad ik je deze serie absoluut aan. De kleding die de Gossip Girls dragen zijn prachtig. Als je van leuke mannen houdt, moet je deze serie ook kijken want er zit een hoop lekkers in, yum yum!

Glee

Als je zin hebt in een feel good serie, moet je deze serie gaan volgen. Ik word er altijd zo vrolijk van! Elke aflevering zit vol met liedjes en humor. Je verveelt je geen moment tijdens een aflevering!

De Co-Assistent 

Dit is mijn favoriete Nederlandse serie. Helaas komt de Co-Assistent niet meer op tv. Gelukkig heb ik 2 dvd-boxen van de serie, dus die kan ik altijd terugkijken! Ik wil seizoen 3 en 4 ook nog op dvd, dan kan ik een fijne marathon van De Co-Assistent houden!

Welke series kijken jullie?

Liefs van Tedje

2 responses to “Favoriete series”

  1. Danique says :

    Pretty little liars & Glee are awesome<3

Trackbacks / Pingbacks

  1. Pretty Little Liars « teddlicious - 4 oktober 2011

Geef een reactie

